duminică, ianuarie 07, 2024

Bucurii de ianuarie 2024 - saptamana 1

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghqlEdmsYFo-NgsV_-AeoGZaalqgPqRIA9qR4c4iWHKSg4vb1EfOGaDsiUlQKuTcGK9kXUWepcqvKyFter3jbipk64oY-KWQbIUTu-HMdVSANaa6feTDpet_duP_xM6PBGHcRQqePPEcraMpft_1fX90_YUskW9JwQedXzyJSyKXQ1kwoV1mEWeVYgcPI/s752/ian24.jpg

 saptamana 1-7 ianuarie 2024

Bine v-am gasit la prima saptamana a Bucuriilor de Ianuarie de anul acesta.Sper ca ati avut o saptamana buna, stiu ca multi s-au bucurat de concediu si zilele acestea.Scoala incepe maine, asa ca vom intra in program normal de sculat cu noaptea-n cap si alergatura.Dar ne bucuram de fiecare zi ,caci e un dar de la Dumnezeu.

Coltisorul meu confortabil

In ultima vreme coltisorul meu confortabil s-a mutat in bucatarie.Cand am reorganizat dormitorul si am scos din el tot ce tine de munca, planificare, etc, bucataria mi s-a parut locul cel mai potrivit in care sa ma mut cu ele.Aici am o masa suficient de mare pe care ma pot desfasura atat cu tot ce tine de serviciu, cat si cele ce tin de hobby, planificare, etc.Prin natura rolului din casa :)) oricum petrec destul de mult timp in bucatarie , deci e mai practic pentru mine sa imi organizez lucrurile aici.In bucatarie petrec destul de mult timp si ceilalti membri ai familiei, asa ca avem ocazia sa comunicam mai multfata de alta data.

 Un proiect creativ

In ceea ce priveste creativitatea, anul acesta mi-am propus sa tricotez si sa crosetez mai mult, in mod intentional. Am doua proiecte mari la care lucrez , paturica tricotata, si paturica meteo, despre care o sa vorbesc intr-o postare separata,. Pe langa ele imi doresc sa tricotez o pereche de sosete in fiecare luna, si lista ramane deschisa pentru alte proiecte mici care imi vor face cu ochiul pe parcurs.



 
 Tratatia saptamanii

Saptamana aceasta am terminat mancarea ramasa de la revelion, si am  revenit la o dieta mai variata , cu minim de zahar si fainoase albe, cu multe legume, fructe si cereale integrale.

 

 Plante/flori

Florile preferate sunt bineinteles zambilele de sezon, dar mi-am cumparat si un amaryllis de la ikea.Il tin in dormitor pe noptiera, sunt curioasa cum va inflori, n-am mai avut.



 

Lumini si luminite

Cu nu stiu ce cumparatura am primit cadou un bec inteligent (vorba aia, toate lucrurile din casa sunt inteligente, numai eu sunt prost :))  ). Am tras o fuga pana ikea si mi-am cumparat o lampa cu picior, am mai avut una exact la fel si am fost foarte multumita de ea.Becul functioneaza cu o aplicatie din telefon, poti sa setezi diverse intensitati ale luminii. Ma incanta foarte mult sa ma joc la butoane :)).


 Grija de sine

Am grija sa imi iau zilnic vitaminele, sa beau sucul de sfecla, mar, morcov , sa nu mananc dupa ora 6.30 maxim si sa ma culc devreme.

Rugaciune/Recunostinta/Meditatie/Jurnal

Imi transcriu in fiecare zi versetele, conform planificarii, si ma straduiesc sa invat psalmul programat pentru luna asta.Mi se pare ca merge cam greu, parca nu mai sunt in stare sa depun  ceva efort intelectual ca alta data, ca sa-l memorez, si doar nu e mare lucru.

Ma straduiesc sa fiu consecventa cu lucrurile pe care mi le-am propus zilnic,si ma intreb daca nu cumva mi-am propus prea multe, si e cazul sa ma reorganizez.Am unele zile foarte aglomerate, in care ajung tarziu acasa, si ma simt prea obosita ca sa mai fac ceva, si cand vor incepe serviciul si scoala va fi si mai complicat.

Pentru voi cum a fost prima saptamana?




6 comentarii:

  1. Am avut Amaryllis, de fapt încă am minim 10 la mama, înfloresc destul de bogat cred că maximul a fost de 4 gornițe pe tură și partea bună e că sunt nepretențioși, dacă ai grijă de ei peste vară și poate îi și muți toamna în alt ghiveci cu o pauză de o săptămână două între scos și plantat înfloresc și anul viitor la fel de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oare acum trebuie sa-l mut, sau il las asa pana trece floarea?e intr-un ghiveci mititel cu fibre de cocos.

      Ștergere
    2. Acum trebuie lăsat în pace, poate sta liniștit în ghiveciul lui până în august, eu atunci îi mutam, pe principiul pe care scoți și replantezi lalelele.

      Ștergere
  2. Mie imi plac chestiile crosetate/tricotate din poze, arata grozav! Si verisoara-mea face si tot asa foarte ingrijit. Paturicile alea, parca nanny square le zice, mi se par grozave (mai ales cand sunt foarte colorate). Avem si noi vreo 3, una e facuta chiar de la Katia (niste fulgi foarte frumosi albinpenfond galben). Apropo de flori si de ce zicea es si noi am avut o floare ca asta si vreau sa asigur ca totusi poate fi ucisa, noi am reusit glorios :D. Daca o mai si transplantam probabil ne fugarea ca Chucky prin casa...

    RăspundețiȘtergere

  3. Loved the photos of the knits and flowers! Perfect images of a coming spring.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu pot pune postarea mea de săptămâna trecută în tabel
    https://mniko.blogspot.com/2024/01/bucurii-de-ianuarie-12024.html?m=0

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.