duminică, mai 19, 2024

Jurnalul saptamanii {20/52} 2024

 

pinterest.com     


 PENTRU SAPTAMANA... 

13-19 mai 2024 

♥ VREMEA...


 A  fost foarte frig toata saptamana, diminetile au fost reci, 8-9 grade, a batut si vantul.Ieri dupamiaza a fost placut, dar azi iar e friiig, innorat  si bate vantul.


♥ MA GANDESC ...


ca as face multe, dar vremea asta m-a dat peste cap.Toata saptamana am fost lipsita de chef si de orice spor, cu greu m-am mobilizat sa fac cate ceva prin casa dupa ce m-am intors de la serviciu.Imi doresc sa vina vara, atmosfera asta de toamna in mai nu imi place deloc.


♥ CE MAI GATESC... 

  saptamana asta am facut bors de perisoare, bors de cartofi dres cu ou si cu smantana, pui libanez cu melasa de rodie si scortisoara, orez cu taitei - la tigaie, mamaliga cu branza de burduf si unt, salata de ton cu cous-cous , ardei si naut, musaca de cartofi cu pui, ghimbirata cu lamaie, fructe.

 


  CE MAI MESTERESC/CREEZ..

  am mai lucrat cateva randuri la sosete , efectiv spor zero cu ele, si chiar mi-am propus sa fac o pereche pe luna, da nu imi iese.Poate mai recuperez pe parcurs :)). 

Am inceput sa mai lucrez si la paturica meteo, am de recuperat lunile februarie, martie, aprilie si mai 🙈.Daaa, sunt ingrozitor de in urma cu ea, dar sunt optimista ca luna asta ajung la zi, si voi lucra apoi in ritm normal, adica un patratel crosetat zilnic.

 


  ♥ DIN BUCURIILE SAPTAMANII...

 experimentul meu cu semintele amestecate si aruncate prin gradina e destul de reusit,  a rasarit tot ce am pus , si fiindca nu sunt monoculturi, nu sunt atacate de ganganii si melci.Nu am pus multe, dar asa, de o salata, de o ciorba , am in gradina. Rosiile, ardeii, castravetii , toate puse la ghiveci, se dezvolta foarte frumos.


toti trandafirii sunt in floare, inclusiv cei de dulceata.Luna mai e cea mai frumoasa din punctul asta de vedere, e maxim de frumusete in gradina, dupa aia da parjolul 




♥ CITESC/ASCULT...
 
ascult 
 
tot Somawise, cartea e destul de consistenta, si nu prea am avut timp sa ascult zilele astea.Sunt pe la mijloc. 

♥ FILME/SERIALE...    
 
M-a prins ,,Micutele mincinoase" pe HBO. Am vazut initial seria din 2022, si acum ma uit la cea veche, care e foarte lunga, are 7 sezoane 😁






ABIA ASTEPT SA ...
 
lucrez mai mult la proiectele mele de lucru de mana.
 
 

  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ... 
 
nimic special. Treburile zilnice, diverse intalniri/programari, poate mai debarasez una-alta, fac dulceata de trandafiri.


 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 
  
 
 
Va doresc o saptamana minunata, si multumesc ca ma vizitati!


Cu drag, 
 


Un comentariu:

Luiza spunea...

O feerie de trandafiri! :))
La mine abia acum incep să înflorească cum trebuie trandafirii de dulceață, asa ca am treaba :))
Ce frumos e trandafirul acela somon. Cum se numeste?
Cel grena e cumva Munstead Wood- David Austin? Il am pe acesta dar nu stiu de ce nu e la fel de viguros ca ceilalți.
Iti doresc zile frumoase! 🌹