duminică, iunie 02, 2024

Jurnalul saptamanii {22/52} 2024

 

pinterest.com

 PENTRU SAPTAMANA... 

27 mai - 2 iunie 2024 

♥ VREMEA...
 
si-a mai revenit, am trecut brusc de la frig la cald, sambata si duminica au fost peste 30 de grade
 

♥ MA GANDESC ...
 
....ca luna mai mi s-a parut infernal de lunga, nu stiu de ce, oare din cauza frigului?Ori nu mai am rabdare, vreau sa treaca timpul mai repede, ca sa se termine acest an scolar.
Ma bucur ca am reusit sa postez mai des.Am observat ca perfectionismul ma trage in jos si ma face sa aman foarte mult lucrurile, sau sa nu le mai fac deloc, sau sa nu ma bucur de ceea ce fac, pentru ca nu mi se pare suficient de bun. Asa fac cu postarile de blog, le tot aman, le incep, nu le mai termin, pana le trece timpul, si deja e prea tarziu. Ma straduiesc sa nu mai fiu asa de critica cu ceea ce fac, mai ales ca nu-mi da nimeni vreun premiu :), scriu pentru placerea mea, pentru a avea amintiri.
....ca fetele au petrecut foarte frumos de 1 iunie, Ale si Teo au fost in parc, unde primaria a organizat concursuri si tot felul de lucruri dragute pentru copii.La urma Ale a primit un pachet -cadou, cu carti si rechizite foarte frumoase.Otilia a fost in mall cu prietenele ei, noi astia mari,  copii in suflet, am iesit un pic in oras  😁

♥ CE MAI GATESC... 

  saptamana asta am avut fasole cu bob mare, gatita cu afumatura, si cu mamaliguta alaturi, ciorba de gaina, cu smantana, mamaliga cu branza, pui la tigaie si orez basmati, mancarica de ficat cu ceapa, piure de cartofi, salata de ton cu cous cous , fructe la desert, si o portie mare de ghimbirata in loc de suc :)

  CE MAI MESTERESC/CREEZ..

  am lucrat mult la paturica ,,granny stripes", merge repede, daca nu era asa mare cred ca deja era gata :).Dar e lata cat patul nostru dublu din dormitor , adica 160 cm :).



  ♥ DIN BUCURIILE SAPTAMANII...

 gradina mea: primele cirese, primele flori de tei parfumate, primele dalii
 

fire de tricotat vazute in magazine
 

 
 
♥ CITESC/ASCULT...
 
Radio Romantic Unda Vesela si Radio Romantic Teatru Radiofonic. Pe voxa ascult volumul  trei din ,,Pe aripile vantului" de Margaret Mitchell.


♥ FILME/SERIALE...    
 
Tot la ,,Micutele mincinoase" pe HBO , seria veche. Am ajuns la sezonul 6 😁, dar nu stiu daca mai am rabdare sa ma uit in continuare, deja se lungeste cam mult.

ABIA ASTEPT SA ...
 
termin terasa, inca am de lucru la ea.Mai am de lacuit niste portiuni de lemn, de pus niste polite cu flori, poate o mocheta verde tip gazon- la asta ma gandesc, deocamdata, ca nu stiu cum se intretine.
 

  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ... 
 
nimic special, cele de toata ziua 


 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 

 Natura nu se grabeste, si totusi toate lucrurile sunt facute la timp


Va doresc o saptamana minunata, si multumesc ca ma vizitati!


Cu drag, 


2 comentarii:

Antonia spunea...

Ce terasa frumoasa! Ma bucur tare mult de cate ori scrii ceva pe blog.

Oana spunea...

Ce postare frumoasa, ca intotdeauna, o adevarata placere sa o citesc! Ce frumoase sunt pozele din terasa, e tare faina!! Te pup, saptamana binecuvantata!