duminică, iunie 28, 2015

Jurnalul de azi

Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
  

 
 
PENTRU ASTAZI...  
duminica, 28 iunie 2015, ora 8.00
 
♥  Afara...
soarele incalzeste in mod placut atmosfera destul de rece dupa ploile din ultimele zile.

Ma gandesc ...
ca vreau sa pregatesc totul din timp pentru inceperea scolii - sa le cumpar fetelor tot ce trebuie si sa pun si ceva bani deoparte pentru caiete speciale si ce va mai fi nevoie atunci.

Sunt recunoscatoare...
pentru muscate si petunii. Sunt niste flori tare vesele.
Din bucatarie...
...miroase doar a cafea.Avem mancare pentru vreo doua zile - caci maine e sarbatoare.

Ce mai mesteresc/creez...
momentan nimic.Saptamana asta vreau sa fac ordine prin fire si prin proiectele incepute, si sa vad ce imi vine sa fac.Parca mi-e dor sa cos ceva, n-am mai facut asta de mult.

Intentionez  ...
sa merg la biserica si apoi sa ies cu fetele le o plimbare pe camp. Si sa citesc ceva.
 
Citesc...
Vreau sa recitesc ,,Viata duhovniceasca si cum o putem dobandi" a Sf. Teofan Zavoratul.

Sper/imi doresc...
 sa avem o vara linistita.

Abia astept ...
sa iau salariul :)).

Am invatat ...
ca timpul nu trebuie pierdut. Si pentru asta e nevoie de organizare :).
 ♥ Prin casa...
  e ordine.Mi-ar trebui niste flori pentru masa din bucatarie.

Un citat preferat pentru azi...
,, Sunteti chinui de teama?Lasati-va in voia lui Dumnezeu.Credinta ca, atat cele mici, cat si cele mari depind de parintele ceresc, va va invata sa primiti orice vi se intampla ca pe ceva bun, chiar daca in aparenta ar putea fi considerat un lucru rau.Iar daca veti socoti ca nimic nu este rau, atunci nu aveti de ce va teme."
Sf. Teofan Zavoratul , ,,Scrisori"


Unul din lucrurile mele preferate...
zmeura
 
O fotografie de astazi...
   
trandafiri cu miros de piper
 

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai revenit pe Dulce casa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu organizarea am si eu permanent o lupta de dus. Sunt zile in care imi iese bine, spre exemplu ieri, dar si zile in care parca nu merge nimic. Am observat ca cele din a doua categorie sunt de multe ori legate de faptul ca in seara precedenta m-am dus la culcare prea tarziu. Si mai am o concluzie: nu cred ca trebuie sa vreau a le face pe toate, oricat as dori asta nu imi va iesi niciodata, trebuie prioritizate lucrurile. Trandafirii cu miros de piper sunt o noutate pentru mine, iar cu muscatele nu stiu ce fac de le pierd mereu. Anul trecut am adus de la mama si am plantat in vreo patru ghivece si toate s-au dus...Intai au inceput sa se albeasca frunzele si apoi toate s-au uscat. Anul acesta imi luasem una, care m-a bucurat cu niste flori grena-stralicitor....si acum incep sa i se albeasca frunzele si ei. Oare le pun prea multa apa, parca am observat albirea dupa ce am indesit udarea. Pe de alta parte, la noi in apartament, vara este extrem de cald. Imbratisari tie si fetelor, Irina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca sa le pui muscatelor ingrasamant o data pe saptamana.Si uda-le doar cand s-a uscat pamantul.Si eu le am doar pe vara, ca iarna nu am unde sa le tin si mor.

      Ștergere
  3. Irina, vreau sa-ti multumesc mult mult detot ca ai revenit! m-a reapucat si pe mine febra de reorganizare a casei. Si multumesc lui Dumnezeu si tie , in doar cateva zile de cand m am apucat se vede diferenta in toate...sper sa ma tina,,,asta e marea mea problema,,,perseverenta...Doamne milueste...te urmaresc...imi notez ....si la munca inainte! te pup .ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, spor la treaba!vara e un anotimp bun pentru reorganizare si curatenie.Asa poti sa stai linistita toamna si iarna.

      Ștergere
  4. şi mie îmi place organizarea, ordinea în toate lucrurile ! sper să fii mai veselă, simt o atmosferă nu prea plăcută în clipele când ai scris jurnalul...îţi doresc, cu mult drag, o vară liniştită, plină de voioşia minunatelor tale fetiţe ! multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu eram trista :).Cred ca poate putin obosita

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.