luni, decembrie 17, 2007

In asteptarea Craciunului



Iata ca totusi vremea a tinut cu noi si de ieri pana azi spre pranz a mai nins, spre bucuria Ilincai.E prima ei zapada "serioasa", asa ca am iesit afara si ne-am bulgarit un pic, iar maine poate facm si un om de zapada(mai mititel, asa).

Fiindca e saptamana premergatoare sarbatorii Nasterii Domnului, mi-am programat sa fac impreuna cu Ilinca cateva activitati "cu specific" . Astazi am citit povestea nasterii lui Iisus, si am colorat icoana praznicului - amandoua le gasiti in publicatia ortodoxa "Apostolat in Tara Fagarasului".
Din pacate povestea din revista e potrivita pentru copii mai mari, dar cat am colorat icoana am discutat un pic despre personajele pe care le vede, si am pus apoi "casuta" pe usa frigiderului,sa fie "la vedere".





Irina

3 comentarii:

  1. She looks so cute in the snow! What a lovely pose!

    And, she's doing a great job learning about the Nativity!

    RăspundețiȘtergere
  2. E atat de dulce Ilinca! Pacat ca ninge atat de rar(cel putin la noi la Arad asa se intampla)iar copii nostri au parte de prea putina zapada! Mi-as dori enorm sa-i vad cum se dau cu saniuta, asa cum faceam si eu in copilarie. Cine stie....poate avem noroc anul asta! :)
    O pup pe Ilinca!

    RăspundețiȘtergere
  3. da,nici aici n-a prea fost zapada de cand am nascut-o pe Ilinca.Si eu am avut o copilarie "inzapezita", ca la Suceava nu prea exista ierni fara ninsori.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.