marți, septembrie 02, 2008

Biscuiti de casa cu nuca de cocos



Deja s-a racoit afara, asa ca e tare placut sa bei seara un ceai cald, cu o farfurioara de biscuiti alaturi.

Eu am folosit urmatoarea reteta :

  • 200 g unt (un pachet) -la temperatura camerei
  • 200 g zahar
  • 2 oua
  • 150 g faina
  • 1 plic praf de copt
  • 2 cani fulgi de cocos (uscati, sau nuca de cocos proaspata, rasa)
  • 1 cana alune prajite, macinate marunt(sa nu fie sarate)
Untul moale se freaca cu zaharul pana se face spuma. Se incorporeaza ouale batute bine, apoi restul ingredientelor. Intr-o tava punem hartie de copt, si asezam cu lingurita gramajoare de compozitie, nu foarte apropiate intre ele. Le dam 15-20 min. la cuptor, la 170 grade. Se scot pe un grilaj sa se raceasca. Daca faceti cantitati mari se pot pastra in cutii de tabla, sau in pungi de plastic.
Aici gasiti reteta de biscuiti cu fulgi de cereale.

Irina

4 comentarii:

Teena in Toronto spunea...

They look yummy!

Happy blogoversary!

Anonim spunea...

Am avut si eu o ispita mare ieri...am facut biscuitii cu cocos...fff buni de altfel, dar tinand cont de faptul ca eu alaptez si postesc doar miercurea si vinerea, si sotul posteste...nu a fost chiar o idee buna. Dar multumesc pt reteta, tare buna...o sa mai fac dar in dulce. Am vrut sa postez si poza dar n am reusit! O zi frumoasa!

@irina_sweet_home spunea...

cred ca se poate face si o reteta de post. In loc de unt punem ulei sau margarina(cine consuma, eu nu folosesc), iar in loc de ou - in macinat inmuiat in apa -1 lingura de seminte la 3 linguri de apa. Eu nu am incercat, dar o sa fac o proba.Cred ca merita incercat.

Toma Tanțica spunea...

Cu siguranță o voi incerca,ador cocosul așa că voi reveni cu rezultatul final!