duminică, octombrie 04, 2009

Am terminat

Esarfa este gata, imi place cum a iesit, desi firul nu e deloc culoarea mea preferata. L-am cumparat acum vreo trei ani, ca sa-i fac Ilincai un puloveras, dar pana impleteam eu cate o bucata ea crestea si nu ii mai venea, asa ca am renuntat.
Degradeul acesta primavaratec de roz, mov, galben pal si alb se potriveste mai bine unei blonde, cred.



In orice caz, sunt foarte multumita ca am terminat-o. Sa o lucrez de la un capat la altul a fost intr-un fel o mica batalie cu mine insumi, fiindca am tentatia sa incep mai multe proiecte, si timpul meu fiind limitat nu mai reuseam sa termin nimic.
Problema e ca imi place si sa impletesc, si sa crosetez, si sa cos - sunt interesata in prea multe lucruri, si nu stiu sa-l fac pe nici unul cum trebuie. Ca sa devii bun la ceva e nevoie sa te concentrezi, sa investesti timp si energie intr-o singura directie. Din acest motiv m-am hotarat ca in limita timpului disponibil sa imi perfectionez abilitatea de a tricota, si cand voi stapani suficient de bine aceasta minunata arta sa mai incerc si altceva.
In aceeasi idee am sters si doua din cele trei bloguri pe care le aveam. Postarile si linkurile de pe „Lucru de mana” le-am mutat aici, pe „ Dulce casa”.

Irina

11 comentarii:

  1. Felicitari! E foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Irina,
    Te felicit ca ai reusit sa termini esarfa! Eu am aceeasi problema: am inceput sa tricotez un pulovaras pentru fetita mea,Maria si sa crosetez niste botosei si nu am terminat nimic! Unde mai pui ca am cumparat o multime de ate ca sa-i tricotez sotului meu un hanorac si o caciula ca dar de Craciun :)Articolul tau m-a inspirat si m-a incurajat! Stiu ca, de vreme ce reusesti sa ai un blog atat de bogat si de placut, cu siguranta vei reusi sa te perfectionezi in ce vei dori, cu putina rabdare si jertfa. Am indraznit sa scriu aceste randuri pentru ca, de fiecare data cand citesc ceva de pe acest blog ma imbogatesc si mi s-a parut egoist sa nu daruiesc si eu macar un cuvintel. Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Irina,
    eu de regula termin ceea ce incep ..dar exista si o exceptie :)) am inceput "cina cea de taina" de 1,50m lungime si 45 latime de muult tare si...Dar intre timpo am terminat multe altele goblenuri ,plovare ilice...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa a iesit! Eu cred ca ti se potriveste si tie la o hainuta neagra! O tinuta mai terna are nevoie de un strop de culoare. O sa fie calduroasa si moale esarfa si modelul e tare frumos. Nu stiu de ce zici ca nu te pricepi, ar trebui sa ma vezi pe mine, cu greu am tricotat ccateva chestii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, si eu am aceeasi nemultumire fata de mine insami: lipsa de consecventa. Imi doresc sa devin repede expert intr-un domeniu si niciodata nu am timp sa aprofundez lucurile suficient.

    O alta problema este ca mi-e greu sa aleg - care este acea activitate care ma intereseaza cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Niko, multumesc :)

    Mihaela, multumesc tare mult, ma bucur ca poposesti aici cu drag.Eu m-am decis sa nu mai tricotez pentru fete,intai ca pana termin eu ceva nu le mai vine, si apoi ele cresc foarte repede si nu mai au nevoie de hainutele facute. Macar daca fac pentru mine sper sa ma tina cativa ani ;)).

    Gabi, ce bine ca ai obiceiul sa termini ce lucrezi.Si eu am niste goblenuri neterminate, dar nu cred ca o sa le finalizez ca ma obosesc foarte mult la ochi.

    Mari, din pacate n-am la ce s-o asortez, dar poate o s-o fac cadou.

    Gabi, asta mi-a fost greu si mie, sa aleg dintre toate activitatile cate imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  7. oh, si eu care abia descoperisem blogul cu lucru de mana! Din fericire, am redescoperit articolele aici.
    Si mie imi place sa lucrez. Momentan sunt la punctul de cruce din care fac ceva usor, cadouri pentru prieteni. Dar ador sa crosetez. Iglita a fost prietena mea buna cand aveam nevoie sa ma relaxez in facultate.
    Acum am timp mai putin din cauza de baietel de 11 luni care tocmai a descoperit ca poate sa mearga singur si sa deschida toate usile. Doar cand doarme pot lucra cate ceva.
    Blogul tau ma inspira. Nu doar in privinta lucrului de mana ci si in tot ce priveste casa si familia. Te citesc cu drag

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat! Felicitări pentru terminarea proiectului şi pentru hotărâre. Ar trebui să-mi propun şi eu chestia asta (hihi).
    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te rog Irina, spune-mi ce face Anca, e totul ok?

    Felicitari pt batalia castigata. Super ca ai reunit blogurile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Madi, da, am mutat aici aproape tot ce era pe lucru de mana. Si mie imi place sa lucrez in punct de cruciulita, dar e destul de greu cand sunt copiii mici, fiindca trebuie numarat si pentru asta e nevoie de multa liniste.

    Cristina, mersic :).Cu propusul e usor, cu facutul e mai greu :))

    Alex, Anca e foarte bine, am vorbit la telefon zilele trecute. Dar probabil ca n-o sa intre pe net prea curand.

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina, mai ai tiparul la modelul acesta? Imi place mult terminatia.

    Citeam ce-ai scris aici despre acele pasiuni cu crosetat, impletit si cusut si faptul ca uneori nu le poti duce pana la capat din lipsa de timp. Asta insa se vede la majoritatea celor care sunt priceputi la lucru manual:).



    Cristina

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.