duminică, iulie 13, 2008

In sfarsit am finalizat primul meu semn de carte, despre care vorbeam aici. In mare sunt multumita de ce a iesit, dar se putea si mai bine. Din pacate am avut si o problema cu atele, din unele a iesit culoarea la spalat :( .






Irina

Dora spunea...

Felicitari pentru noul tau blog! Sper sa admir cat mai multe lucruri facute de mana ta. E dragut semnul de carte si imi place mult si goblenul cu Maica Domnului, are culori foarte frumoase.

Irina spunea...

Dor, multumesc pentru aprecieri, sper sa lucrez mai mult de-acum incolo. De fapt, de asta am si facut blogul, ca sa ma motiveze ;))

viatalatara spunea...

vai, ce frumos este!!! nu-mi vine sa cred, tu l-ai facut?!! felicitari! eu nu sunt in stare sa cos un nasture (desi stiu, dar cand e vorba de ac si ata...)

tii, mai bine tac, ma fac de ras pe aici :)

Hazel spunea...

Very beautiful bookmark. xx

Ramona spunea...

Felictari pentru semnul de carte, e frumos.
Am inceput sa lucrez si eu la un goblen si sper sa-l duc la bun sfarsit (trebuie multa, multa rabdare :) dar imi face placere sa cos ).
I-am aratat mamei (care iubeste mult lucrul de mana, mai ales cel cu acul de crosetat, realizand multe lucruri frumoase-mileuri) goblenul cu Maica Domnului si mi-a spus ca ar dori sa-l coase.
Sper sa gasesc o solutie sa il copiez.
Iti doresc un post binecuvantat si Maica Domnului sa vegheze asupra familiei tale.
Doamne, ajuta!

Irina spunea...

Ramona, eu am schemele de la goblenul cu Maica Domnului, si nu am nevoie de ele, numai ca trebuie culorile. Ti le pot trimite cumva, daca vrei.
Dar cred ca mai comod ar iesi daca ar comanda setul intreg, de la Rogoblen, uite aici:

http://www.rogoblen.ro/


la motive religioase, a doua pagina

Irina spunea...

Anca, ma bucur ca-ti place. Dar uite ca iar m-am lenevit, nu mai reusesc sa lucrez nimic, uf.

Ramona spunea...

Multumesc mult Irina. Am intrat pe adresa indicata si voi comanda setul intreg, iar la iarna...vom avea de lucru :)

Irina spunea...

spor la cusut atunci :)

Niciun comentariu: