marți, februarie 01, 2011

Februarie fericit!


♥♥♥ Iarna este timpul pentru confort, pentru mâncare bună și căldură, pentru atingerea unei mâini prietenoase și pentru a sta la povești lângă foc; este timpul pentru cămin. ♥♥♥

Edith Sitwell



Luna ianuarie s-a încheiat. Sunt mulțumită de ce am realizat - am văruit și reamenajat dormitorul nostru, am reluat un proiect mai vechi de cusut, și am învățat să croșetez  Granny Squares. Am citit, am văzut câteva filme care mi-au plăcut, am petrecut mai mult timp cu cei dragi. 
Azi a început februarie - prin definiție luna iubirii. Nu am sărbătorit niciodată Valentine@s Day, dar anul ăsta vreau să fac o schimbare, și am câteva proiecte drăguțe în plan :).
Vă doresc un februarie fericit, cu multe împliniri!

Irina

3 comentarii:

  1. Sa ai bafta la ce ti-ai propus.
    Arata bestial fursecurile din imagine. Vrem reteta si noi, mai ales ca retetele tale ies intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. aa, din pacate n-am reteta, ca nu le-am facut eu, sunt cumparate. Dar erau ceva gen pricomigdala, cu bucatele de ciocolara in ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut, vreau si eu sa particip la concurs, poate castig si de data asta :).

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.