miercuri, aprilie 06, 2011

Salul crosetat

V-am promis ca va arat salul meu, de care sunt foarte incantata. E prima mea lucrare crosetata de dimensiuni mari, sper ca nu si ultima :)).Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez un sal, si chiar am inceput unul tricotat, dar mergea prea greu si am renuntat. In schimb pe acesta l-am finalizat extrem de repede (pentru viteza mea de lucru- sunt sigura ca fetele experimentate l-ar lucra mult mai rapid). 


Mi-ar place sa mai fac unul, dar cu un fir in degradeuri mai mari, sau chiar iuni, fiindca la degradeul acesta marunt nu se distinge modelul dantelei de pe margini, care e foarte frumos.
Dupa cum se vede vremea tine cu salul meu, inca este frig si il pot purta :)) Va doresc o zi frumoasa, cu soare in suflet!

Irina

13 comentarii:

  1. Irina, super salul tau.Eu nu ma pricep la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. A iesit o adevarata minune din mainile tale.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, Irina. Felicitări! Salul meu zace in dulap de aproape un an, croşetat pe sfert (ruşinică).

    RăspundețiȘtergere
  4. A iesit superb! Sa-l porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat, Irina! Cred ca l-ai pune mai bine in evidenta daca l-ai imbraca peste ceva alb, crem , bej. Cu drag, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  6. superb, Irina!

    Sa-l porti cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.youtube.com/watch?v=7ss8DafRB9E&NR=1

    Multumire pentru frumusetile ce ni le impartasesti si ne inveti.
    Dumnezeu sa iti dea pace si sa te tina intotdeauna in bratele Lui si ale Maicii Sale. cristina p.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-l porti cu placere! E superb, iar culorile sunt pe placul meu! Astept urmatoarea creatie!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Corina, multumesc.Nici eu nu ma pricepeam, dar chiar nu e greu

    Micaela, multumesc

    Diana Maria, rusinica, treci la treaba! :)

    Dana,Mirela multumesc

    Mihaela, din pacate n-am nimic deschis peste care sa-l pun

    Liliana,Cristina multumesc

    hellene, mai e putin de asteptat, ca paturica si esarfa mea mov merg cam greu :))

    RăspundețiȘtergere
  10. arata foarte bine. Ce model ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  11. linkul spre model il gasesti aici
    http://dulcecasa.blogspot.com/2011/02/zi-de-iarna.html

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.