marți, aprilie 24, 2012

Carti gratuite pentru copii pe Amazon



Una dintre zilele mele fericite a fost cand a aparut e-book readerul Kindle si posibilitatea de a accesa aproape orice carte de pe Amazon in cateva secunde. Adeseori, inainte,  am oftat in fata unor carti greu si scump de procurat, din cauza distantei si a taxelor postale.
  Daca nu aveti o tableta Kindle (sau orice alt e-book reader), puteti descarca in calculator, laptop sau pe ipod, ipad, iphone software-ul   Kindle si veti primi cartile dorite direct in calculator. Amzonul pune la dispozitia cititorilor si multe carti gratuite, inclusiv carti pentru copii
  Am gasit chiar si o carticica ortodoxa : „Colierul virtutilor” (in traducere personala :))  ) - viata sfintei Audrey din Ely (Anglia, 636-680 d.H. ). I-am citit-o Teodorei, care e pasionata de tot felul de zdranganele pentru pus la gat :), si i-a placut foarte mult.


  

Va doresc lectura placuta! :)

Irina

5 comentarii:

  1. Am avea de făcut o precizare: de multe ori (nu întotdeauna, e drept!) ceea ce pe Amazon este anunţat gratis poate costa puţin, din cauza copyright-ului. Adică se întâmplă să fie gratis doar pentru Statele Unite sau ţara pe a cărei pagina Amazon ne aflăm. Şi da, chiar dacă nu avem un dispozitiv eReader putem descărca soft-ul (Kindle, Sony, Kobo sau Nook) pe computer. Efectul e acelaşi: lectura.
    Numai bine,

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooh, what a neat book! Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru aceasta informatie foarte utila. si mie imi place sa folosesc mijloace diferite de lectura. Iar daca recomandarea vine de la tine, cu atat mai mult draga Irina.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.