luni, aprilie 16, 2012

Masa si meniul nostru de Pasti

Ca de obicei, si anul acesta de Pasti am avut o masa restransa, in familie. Ma bucur ca mi-am propus ceva simplu ca si meniu, fiindca in Sambata Mare am fost ocupati sa vizitam sectia de urgenta a spitalului de copii (nimic grav - Otilia a facut o infectie urinara- dar de unde sa iei medic de familie in sambata Pastelui?). Asa ca, din cauza de copil bolnav, timpul pentru pregatiri s-a redus simtitor.
Chiar si asa, am avut mancare suficienta :
 -un platou de antreuri (sunculita de casa, cascaval, chiftelute de pui)
- oua rosii
-bors de perisoare (pui), cu leustean si smantana
- porc cu ananas si garnitura de orez (reteta chinezeasca)
-salata de cruditati
-cremsnit(cremes)
-cozonac (cadou de la mama soacra)
-de baut - limonada (de casa) si vin
Am facut o cantitate care a ajuns exact doua zile, si nu a ramas nimic de aruncat.
Hi, stiu ca o reteta chinezeasca nu e ceva obisnuit pentru o masa traditionala romaneasca de sarbatori, dar cum friptura deja s-a banalizat, iar miel nu mancam, m-am gandit sa incerc ceva nou. Salata de cruditati nu se potriveste prea bine la mancarea chinezeasca, dar am vrut sa avem si ceva „verde” pe masa :).
Pentru ouale rosii am calculat cate 2 bucati de persoana, si trei de rezerva.
Am gatit totul sambata, cu exceptia mancarii chinezesti, pentru care doar am pregatit ingredientele si am „finisat-o”  duminica la pranz.
Cam asta a fost meniul nostru. Sper ca si voi ati avut o duminica frumoasa alaturi de cei dragi, si ca n-a trebuit sa va omorati cu zile ca sa pregatiti totul :)!

Va doresc o zi frumoasa in continuare!

Irina

4 comentarii:

  1. Hristos a inviat!da-ne te rog si noua reteta chinezeasca..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sună bine totul. Cred că şi gusturile au fost pe măsură.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant meniu...:)
    Un aranjament placut!
    O zi buna Irina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu conteazace pui pe masa, conteaza sa simtiti bucuria Invierii. Nici eu nu m-am omorat cu gatitul si e mai bine asa, decat safaci gramada de mancare pe care sa nu o poata manca nimeni....Sanatate la micute!!!!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.