sâmbătă, noiembrie 01, 2014

Jurnalul unei femei simple


Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
  PENTRU ASTAZI... 
1 noiembrie 2014, sambata, ora 11

♥  Afara...
e innorat si frig. Nu-mi vine sa scot nasul din casa. Mi-as dori un pic de soare, ca sa usuc rufele :)

Ma gandesc ...
ca vreau sa termin azi cu treburile de prin casa.

Sunt recunoscatoare...
pentru concediile de odihna :)

Din bucatarie...
  fac un tort-amandina. Nu imi amintesc cand am facut ultima oara un tort, plus ca un tort cu foi e premiera pentru mine, de obicei faceam diplomat, mi se parea mai simplu.Daca iese bun poate prind curaj si fac un dobos :)).
  Ce mai mesteresc/creez..
Trag tare la vestuta mea raglan, fiindca am multe alte proiecte in plan (doua esarfe, manusi, sosete ).

Intentionez sa ...
  intind rufele si sa termin curatenia

Citesc...
nimic momentan

Sper...
sa avem un noiembrie frumos

Abia astept sa... 
scriu in jurnalul de multumire. 

Am invatat(invat) ...
ca pot mai mult. 

Prin casa...
vreau sa fac ordine in dormitoare

Ma intreb...
ce sa mai gatesc.

  Un citat preferat pentru azi...
 

Unul din lucrurile mele preferate... 
tortul dobos
Cateva planuri pentru restul saptamanii...
odine in dulapurile de haine- restanta de saptamana trecuta

O fotografie de astazi...
 

2 comentarii:

  1. Vai, ce îmi doream eu dintotdeauna o căsuţă, dar de când îţi admir crizantemele.....
    Superbă fotografia, ar trebui să ne scrii un tutorial despre cum faci pozele astea frumoase.
    Să ai spor la tricotat şi la tot ce ţi-ai propus tu să faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca aveam si la bloc tufanele, in jardinierele de la geam :). Multumesc, cu pozele cred ca ma ajuta mult aparatul

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.