miercuri, iulie 17, 2019

Iulie, bine ai venit!Organizare si intentii

sursa- google


Iulie, bine ai venit!si bine v-am regasit!
Am trecut deja de jumatatea lui iulie, nu aduc nici o noutate cand spun ca nu stiu cand a trecut timpul!Perioada iunie-iulie a fost foarte incarcata, cu terminarea anului scolar si cu examenele si admiterea la liceu a Ilincai.Da , Ilinca a intrat la liceu, asa repede trece timpul - mai ieri erau toate micute si azi avem deja primul liceean in familie.
Experienta admiterii a fost una destul de stresanta, atat pentru ea cat si pentru noi.A trebuit sa munceasca mult in ultimul an- pe langa tot ce avea de facut la scoala a mai fost si munca in plus, pentru examen.Din fericire munca ei a dat roade si a intrat la liceul pe care si l-a dorit.
Alegerea unui liceu si a unui profil potrivit a fost dificila, deoarece nu eram familiarizati cu liceele din Bucuresti si a trebuit sa caut informatii despre fiecare.Apoi, dupa ce ne-am hotarat la cateva, a trebuit sa facem rute de transport si calcule de timp, deoarece in apropiere de noi sunt licee cam slabute.Dupa ce am avut o lista scurta de optiuni care ne conveneau foarte mult, a trebuit sa ne batem capul si cu lungirea ei, ca nu cumva sa ramana copilul nerepartizat.Am avut mari emotii, fiindca anul asta s-au taiat multe locuri de la liceele bune, si ma asteptam ca media de admitere sa creasca - ceea ce s-a si intamplat. In sfarsit, e stres mare cu admiterea asta, bine ca am scapat si mai avem o pauza de 3 ani pana la urmatoarea tura :)).

Ce mi-am propus sa fac in luna iulie :

In casa
- sa varuiesc (bifat :))  ) 
- sortare haine - asta e cea mai dificila sarcina si imi ia mult timp. Am sortat un munte de haine deja, dar mai am. Vreau sa fac niste containere de plastic in care sa pun hainele pe care le rotesc - de vara si de iarna
- sortare incaltaminte 
- sortare carti si caiete 
- de adus la zi niste chestiuni administrative

Activitati
- dimineata - munca intelectuala.Se fac temele de  vacanta, se citeste
- vizite la muzee, daca nu e prea cald
- crafturi, colorat, joaca pe afara
- duminica - biserica si odihna activa :))

Pentru suflet de mami :)
 - jurnal, copiere/citit Biblie
- cusut - imi fac o ie
- crosetat - seara
- citesc, ascult lucruri constructive
- o fotografie pe zi pe Instagram - bifat pana acum (va invit sa imi vizitati contul aici)


Voi ce faceti in iulie?

Irina

24 de comentarii:

  1. Dacă e sănătate, plecăm la maaaaare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajută! Mă bucur sa aud vești bune despre tine și ai tăi, despre intrarea la liceu. Calde felicitări! Cât despre iulie, din păcate, este o lună de muncă, fără nimic special. M a bucurat faptul că au fost zile racoroase, pentru că m am odihnit bine nopțile. La sfârșitul lunii, adică pe 30,voi pleca cu băiatul meu Victor(12)la Cheia, la căsuța nepotului meu. Voi profita sa ajung la M. Cheia, la M. Suzana si sper că și la M. Bran. Cam asta este luna mea iulie. P. S. Nu reusesc sa il fac pe Victor să fie organizat, să facă teme sau să citească. Profită ca suntem la serviciu...I a dat tatăl sa citească,, Cireșarii,, pe care eu am citit o pe nerăsuflate... și abia citește... greeeeuuu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, da, a fost o luna iulie placuta ca temperaturi.Stiu ce zici, ca si eu trebuie sa stau dupa copii ca politaiul, ca sa citeasca si sa lucreze ceva :))

      Ștergere
  3. Irina, unde stai langa Bucuresti? Am colege care vin la serviciu din comuna Berceni si stau uneori in trafic si cate o ora, desi e drum de 15 min. Traficul ar fi principalul motiv pentru care nu am indrazni sa ne mutam in afara Bucurestiului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crengu, tot in sud suntem.Si la noi e trafic mare in timpul scolii, mai nou si in vacante.S-a aglomerat foarte mult fata de acum 6 ani, cand ne-am mutat noi.

      Ștergere
  4. Felicitări Ilincăi! Și felicitări și ție (și băiatul meu a intrat la liceu în București anul acesta și știu starea de confuzie și cât de greu e să navighezi prin noianul de informații)!
    Să știi că nu s-au tăiat locuri multe la licee bune (desigur, depinde și de cât înseamnă pentru fiecare acest multe), cele mai multe s-au tăiat la licee foarte slabe - unde oricum nu mergea nimeni, dar au fost note mai mari decât în anul trecut deși subiectele n-au fost mai ușoare - felicitări noilor liceeni! Ba la unele licee bune (unde s-a intrat cu medii între 8 și 9.50) s-au format clase noi.
    O vacanță plăcută vă doresc și vouă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. felicitari, Maria!s-a taiat de peste tot.A fost o idee buna, de altfel, fiindca asa s-au mai ridicat mediile de admitere.

      Ștergere
  5. Doamne ajuta Irina!
    Si noi avem primul licean in familie, dar desi Stefan nu a intrat unde a vrut (si nu pt ca nu ar fi avut media, ci pt ca a facut contestatie la mate si a primit mai putin), nadajduiesc ca Domnul mi-a ascultat rugaciunile si l-a trimis acolo unde ii va fi mai bine, spre folos, spe mantuire chiar. E profilul dorit si cred ca va invata cu drag, conteaza asta mai mult decat prestigiul liceului care poate fi impovarator pt elevi, cel putin in Brasov se zvonesc multe despre liceele de top, si chiar nu as fi vrut sa se chinuie urmatorii ani.
    In rest, el merge deja in a 3 a tabara vara asta, noi cu muncile, sotul la servici si dupa masa si in weekend la curte cu fetele la gradina....mai greu cu somnul copiilor mici si implicit al nostru, dar nadajduim ca o data mutati la curte va fi mai bine. Peste o luna jumate nasc, cu ajutorul Domnului, asa ca ne pregatim de noi inceputuri. Una din fetite intra la scoala, alta la gradi, peste tot schimbari. Suntem optimisti (pr duhovnic m-a incurajat ca va fi bine si pt noi, asa ca am sprijin moral) si luam fiecare zi asa cum este desi mai avem momente de deznadejde cu greutatile, dar nu ne dam batuti. Bucuriile mele si activitatile se rezuma la a fi multumita ca mai trece o zi si o noapte cu bine (in conditiile date, cu diabetul Mariei), ca nu avem pobleme de spitalizare sau mai stiu eu ce situatii neprevazute.
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, felicitari!noi nu am facut contestatie fiindca n-am vrut sa riscam.Si aici se spun multe despre liceele de top, noi am si avut de ales intre unul ,,de top,, si unul nu chiar asa :)). L-am preferat pe cel mai putin de top, fiindca nu e de ,,fitze,,.De-acum...burta pe carte pentru bac :))
      Nastere usoara sa ai!Pentru Maria ai incercat dieta keto?am inteles ca merge f bine la diabetici.

      Ștergere
    2. Nu Irina, nu am incercat, dar as fi curioasa , sunt gata sa incerc orice :)) Cunosti pe cineva cauia ii merge bine, dispus sa ofere informatii? Multumesc!

      Ștergere
    3. cauta pe facebook grupuri dieta ketogenica sau dieta low carb, sunt multi parinti acolo si dau detalii cu ce gatesc, analize, etc. Tot ei recomanda Ghid complet impotriva diabetului de dr.Bernstein, am citit- o si eu, e foarte buna.

      Ștergere
  6. Doamne ajuta.ma bucur din suflet pentru domnișoara dvs ,felicitari din inima si Maica Domnului sa i fie acoperamânt!nici nu apucam sa ne bucurăm de vară ca si au zburat lunile imediat,noi in iulie am fost cam full ,ortodont,stomatolog,o recuperare medicala,si acum ne bucuram de o minivacanta la bunicii,dupa care cateva zile la malul mării,de o voi Domnul.recomand si eu la recomandarea Pr nostru conferințele pr diac.Sorin Mihalache:"mamă,eu cresc!tu ce faci?sunt ff bune.Dumnezeu sa va ajute !Hristos in mijlocul nostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, multumesc de recomandare, le caut!Doamne ajuta si vacanta frumoasa in continuare!

      Ștergere
  7. Ce bine imi face acest blog,iti multumesc pentru tot timpul acordat,in fiecare dimineata intru sa imi iau energia de aici..

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru admitere fetitei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări, Ilinca! Baftă în noua etapă din viață!
    Și uite așa îmi dau seama că-ți citesc blogul de 11 ani. :))

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.