miercuri, februarie 01, 2023

Februarie, bine ai venit!

 
si ziua 32 din 365 

 
 
 
Bine ai venit februarie!luna in care ma bucur de mult roz 😁, de inimioare si de iubirea care pluteste in aer 😊
 
Zapada nu s-a topit, fiindca a dat gerul, si se anunta  mai frig in  zilele urmatoare.

SARBATORILE LUNII
 
2  (†) Întâmpinarea Domnului (Stratenia)


DUMINICILE LUNII

5 D ✝) Duminica Vameșului și a Fariseului (Începutul Triodului)
 
12 D✝) Duminica Întoarcerii Fiului risipitor;
 
19 D Duminica Înfricoșătoarei judecăți (a Lăsatului sec de carne)
 
26 D Duminica Lasatului sec de carne

 N-am planuri mari pentru luna aceasta, iau lucrurile pe rand, asa cum vin.
N-am terminat de citit cartea lunii ianuarie, din cand in cand lecturez cateva pagini, si cred ca o sa las lucrurile sa curga de la in domeniul asta, nu vreau sa ma fortez.
As vrea sa ma bucur mai mult de partea creativa a vietii :), simt nevoia sa fac si sa traiesc lucruri, mai mult decat sa aflu lucruri noi.Poate ar trebui sa caut ceva romane usurele, care sa nu imi solicite prea mult intelectul, ca sa-mi imbogatesc lista de lecturi pe anul asta :)). Daca aveti ceva recomandari, va rog sa mi le lasati in comentarii :).
 
  CUVANTUL LUNII
 
este IUBIRE, evident 😁 

 
CULOAREA LUNII 
 
este  rooooz :)), ca in fiecare an

 La
IDEI DE SEZON :)
 
imi pastrez lista de anul trecut

 
decoreaza casa cu inimioare si trandafiri :)
uita-te la filme romantice
cumpara-ti flori, fa-ti mici cadouri
trimite flori/cadouri unei persoane dragi
trimite biletele/mesaje de iubire, recunostinta si apreciere celor dragi
fa un fel de mancare in forma de inimioara
organizeaza o iesire in doi
citeste carti despre relatii si alege cateva idei pe care sa le pui in practica
roaga-te in mod special pentru sotul tau
poarta ceva roz

Voi ce planuri aveti pentru februarie? :)
 
 
 

12 comentarii:

Oana Stefan spunea...

Buna Irina, sa ai un Februarie frumos si ROZ :). Te pup, Oana Stefan

Carmen spunea...

Carte usurica, amuzanta, pe care tocmai am terminat-o: "Cât de greu poate fi" (este continuarea la "Nu știu cum reuseste", după care s-a făcut și film, îl găsești pe Netflix). Amuzante mai sunt și cărțile scrise de Sophie Kinsella (ultimele sunt cam proaste), dar "Am numărul tau", sau "Poți sa ții un secret" sunt relaxante și haiose (le găsești și online pdf).

Toma Tanțica spunea...

ce dor îmi este de o ieșire în 2!
Luna aceasta o las exact așa cum vine!
Noi nu sărbătorim Valentine's Day

MNiko spunea...

Pentru că eu asta citesc acum îți recoman Colleen Hoover, orice găseșți, scris de ea. Nu sunt nici cela mai ușurele dar nici foarte dificle,
Spor în ceea ce și-ai propus.

@irina_sweet_home spunea...

multumesc la feel!🥰

@irina_sweet_home spunea...

Carmen, multumesc, o sa caut!

@irina_sweet_home spunea...

noi sarbatorim si v day, si dragobete, de ce nu, sunt motive frumoase de a ne bucura ☺️

@irina_sweet_home spunea...

multumesc de recomandari!spor si tie!🥰

Vladen spunea...

Zau ca nu ma vad bine daca as presta lista de mai sus :)). Zic ca m-ar astepta o camasa de forta la fel de roz. Dar ideea de lista nu e rea, ia sa ma gandesc sa aplic si eu una.

@irina_sweet_home spunea...

:))) incepi cu una pe an, si tot adaugi, ca sa nu fie schimbari chiar asa bruste :))

Vladen spunea...

Neee, a mea e vigilenta, cam pe la prima nuanta de roz ar banui ca-i ceva putred la mijloc si ar lua masuri de combatere :D. As ajunge la mama pe sectie instant si probabil acolo as fi pus sa sterg praful in locuri inalte :)).

din casuta noastra spunea...

Irina, sa ai o luna frumoasa si sa faci cat mai multe lucruri frumoase.