duminică, iulie 02, 2023

Provocarea de iulie : 31 de zile de rugaciune

 


 

Saptamana trecuta am gasit pe instagram, la @chiriac_doroteea

o provocare foarte frumoasa : 21 de zile rugaciune . In fiecare dimineata trebuia sa petrecem un timp cu Dumnezeu, citind din Sf. Scriptura si rugandu-ne, apoi urma sa punem la story o postare in care sa scriem despre experienta noastra.

Primind aceasta provocare mi-a venit gandul s o transform intr-o provocare permanenta pe blog, asa cum sunt Provocarea de ianuarie sau Provocarea de Octombrie.

Cel putin pentru mine, luna iulie e una de concediu, in care ma odihnesc si petrec mult timp acasa, asa ca mi se pare foarte potrivita pentru a da un ,,restart,, vietii mele de rugaciune.

Rugandu-ma la Dumnezeu ca sa imi dea un raspuns cu privire la acest gand al meu, am ascultat predica de azi a parintelui Vasile Ioana si, ce sa vezi, parintele a vorbit despre rugaciune, despre puterea ei, si ne-a indemnat sa ne rugam cat mai mult, si in special sa mijlocim pentru cei bolnavi, in rugaciunea particulara, dar si in cea de la Sf. Maslu. Am luat acest lucru ca pe o binecuvantare, si va invit si pe voi, daca doriti si aveti placerea :), sa va alaturati acestei provocari.

Eu imi propun sa ma organizez in felul urmator :

Dimineata - un pasaj din Sf. Scriptura, cu ganduri si meditatii pe marginea lui.Eu ma voi limita la Noul Testament, si pentru comentarii  voi folosi, in principal, cartile Sf. Teofilact al Bulgariei, sau alte carti de omilii/comentarii care mi se vor parea potrivite.Deasemenea, voi cauta aplicatia practica a pasajului pentru viata mea.

- o catisma din Psaltire, cu pomelnic pentru vii si pentru adormiti

Seara - lectura din Noul Testament pentru copii si o scurta rugaciune cu copiii

- participare la Sf. Maslu - o data pe saptamana 

- pomenirea celor adormiti - o data pe saptamana ( La noi la biserica se face in fiecare saptamana , sambata dimineata, doar parastas, fara Sf. Liturghie )

- participare la Sf. Litughie - duminica

Voi va puteti organiza cum va place, dupa cum sunteti obisnuite sau dupa cum aveti timp si, pe cat posibil zilnic, faceti o postare pe blogul vostru , pe facebook sau  pe instagram in care sa povestiti celorlalti , pe scurt, despre experienta pe care ati avut-o in prezenta lui Dumnzeu in ziua respectiva :), folosind #31dezilederugaciune si @irina_sweet_home

Fiindca abia azi mi-a venit ideea :)), puteti incepe de maine, 3 iulie, si ramane ca anul viitor, cu voia lui Dumnezeu, sa fiu mai organizata :)

Va astept cu drag sa ne rugam impreuna :)


4 comentarii:

  1. Doamne ajută! Frumoasă provocare! Mă alătur și eu cu toată inima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar îmi propusesem sa fac asta dar lenea sau cel râu își bagă mereu coada!
    De azi o sa mă ocup macar rugăciunea inimii sa o spun mai des!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta! Vin si eu alaturi de tine la aceasta provocare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat!
    Irina, ești "dulcea" prietenă dorită de orice femeie, soție si mamă creștină!
    🤝💯🙏🏻

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.