duminică, septembrie 24, 2023

Jurnalul saptamanii { 2023: s.38/52 } si Blog 365 #267


pinterest.com

Buna dimineata!si bine v-am regasit in acest sfarsit de septembrie.Speram ca septembrie...

sa arate mai mult ca in poza de mai sus, dar nu 😁.Desi a inceput si toamna astronomica de ieri, afara e inca o vreme frumoasa, ieri a fost canicula in Bucuresti, aproape 40 de grade.Vreme de plaja, de mare, de vacanta...Nu ca m-as plange, mie imi place mult caldura, dar totusi e toamna.Ar merge macar niste ploicele mocanesti din cand in cand 😁.Dar asta e, multumim lui Dumnezeu pentru toate, ceva bun va iesi si din asta.

♥ PENTRU ...
18 - 24 septembrie 2023


♥ VREMEA...

e foarte calduroasa pentru aceasta perioada , am auzit la meteo ca sunt cu 4 grade  peste maximul temperaturilor din luna septembrie.Cum spuneam, caldura nu ma dranjeaza, dar fiindca nu ploua, praful si poluarea sunt foarte suparatoare, atmosfera e incarcata si ma termina alergiile.

 


♥ MA GANDESC ... 

la  o lista lunga cu lucruri de facut.O  sa le iau pe rand, sa le rezolv fara graba, fara stres.Vreau sa ies mental din nebunia si agitatia acestei lumi care face totul pe repede inainte.Toti vor acum, pe loc, imediat.Ei, ce sa vezi, instant nu se poate, ai rabdare 

 

♥ CE MAI GATESC...
 
in ultimele doua luni mi-am schimbat complet felul de alimentatie, am trecut pe multe legume,cereale integrale, fructe, fara lactate, fara zahar adaugat, fara fainoase albe, aluaturi, etc.. Mananc foarte simplu, pur si simplu pun legumele fierte/cerealele/carne/ou pe o farfurie, adaug o salata de cruditati , un sos si cam asta e.Puteti vedea pe Instagram, la rubrica ,,ce mananc " cam ce am gait in ultimele luni.
 Ma simt excelent, organismul meu s-a reglat din multe puncte de vedere, si nu intentionez sa revin la stilul de alimentatie anterior.
 
♥ CE MAI MESTERESC/CREEZ..
 
am cateva proiecte in lucru pentru perioada aceasta de toamna - o paturica crosetata, o pereche de sosete si un sal.Mi-a revenit cheful de lucru :).
 
 
♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

tot ceea ce ingaduie Dumnezeu in viata mea si a familiei noastre, atat bune, cat si ,,rele". Zic ,,rele" fiindca Dumnezeu poate sa scoata un lucru bun din orice ni se pare noua rau, neplacut, dureros. Cresterea implica schimbare.

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA... 

 ca am scris pe blog, si am inceput sa recitesc blogurile preferate - mi-au lipsit.

 

♥ MA UIT LA... 

,, Verdict, crima" pe SkyShowTime.Cred ca cei de varsta mea😁 isi amintesc de acest serial politist foarte simpatic

 Murder, She Wrote (TV Series 1984–1996) - IMDb

Recomand, tot pe Sky, ,,Dna Harris cucereste Parisul" , un film absolut adorabil.

Dna. Harris cucerește Parisul

 

♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

serviciu, treburi casnice, diverse treburi organizatorice si, incet, incet, debarasare.Am reluat procesul de debarasare inceput anul trecut, merge foaaarte greu, fiindca sunt lucruri  de care mi-e dificil sa ma despart, ma gandesc daca imi trebuie mai incolo, in fine, cele obisnuite cand iti pui in intentie sa mai golesti casa.

♥ ABIA ASTEPT SA ...

ploua macar un pic, ca e foarte mare uscaciunea 

 

♥ UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 
 
Nu te mai gandi atata, treci la treaba :) 
 

♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...

Ce am scris pe blog in anii trecuti, la aceasi data:

2009 Otetul de mere facut in casa 

2011 Invelitori pentru ceainic


Va doresc un sfarsit de saptamana minunat si va multumesc pentru vizita!nu uitati sa lasati un comentariu, sa dati un share postarii sau sa vizitati si contul de Instagram!

💜💛💚

14 comentarii:

  1. La mine plouă, pădurea încă nu și-a schimbat culoarea dar se simte toamna în aer, mai ales dimineața. Interesantă schimbarea de dietă, mie mi-e foarte greu să renunța la brânzeturi deși ar cam trebui dar trebuie să am ceva de făcut și anul viitor nu? Mă bucur că te-ai întors pe blog Instagram-ul e drăguț dar nu poate transmite același lucru.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ai probleme nu e nevoie sa elimini lactatele.Eu incerc sa rezolv o dominanta estrogenica prin dieta si suplimente, fiindca nu exista alte solutii, si deja imi creeaza ceva problemute.Dupa aproape trei luni am obtinut imbunatatiri destul de mari , fizic ma simt mult mai bine ca inainte, si o sa continui asa. Ma tin de cuvantul anului :)) https://dulcecasa.blogspot.com/2022/12/cuvantul-anului-2023-si-cum-sa-ti-alegi.html

    As vrea sa scriu mai des pe blog, trag de timp din toate partile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am auzit de cartea asta, dar iti doresc mult succes!eu procedez cum spune dr. Aviva Romm, aici vb despre post intermitent la femei https://avivaromm.com/intermittent-fasting/. Mananc 3 mese intre 8 si 18/19 seara, zilnic, dupa aceea doar apa.Si nimic intre mese, mananc doar la masa , fara gustari si rontaieli, dar asta fac de ani de zile, nu am probl..Chiar pe blog am scris cand am inceput sa ma disciplinez in directia asta, nici nu se pomenea de post intermitent pe vremea aia.Multumesc de comentariu, si eu ma bucur ca am revenit :).Se apropie provocarea de octombrie :)

      Ștergere
    2. Buna,Irina!Bine ai revenit!Voiam sa te intreb ce suplimente sunt recomandate in cazul asta si daca inainte de a tine dieta a fost nevoie de o detoxifiere.
      Asteptam si postari despre procesul de debarasare.
      Cu drag,Daniela

      Ștergere
    3. nu am tinut nici o cura de detoxifiere, nu cred ca e necesar.Organismul se curata singur, daca ficatul e bun si mananci sanatos , in special fibre 25 g zilnic.Ca suplimente iau un mix de tincturi (cretisoara, coada soricelului, traista ciobanului, urzica, ghimbir), vitamina D3+k2 , extract de ceai verde, complex de minerale , silimarina .La fiecare masa iau enzime digestive de la Herbagetica.

      Ștergere
    4. Multumesc mult,Irina!
      Doamne ajuta!
      Daniela

      Ștergere
  3. Tare mult ma bucur ca ai revenit pe blog, ti-am simtit lipsa :). Eu citesc acum o carte de dr. Mindy Pelz despre postul intermitent pentru femei si ma chinui sa adopt acest mod de alimentatie. Dar, ce sa zic, uneori e foarte dificil ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Și tu ne-ai lipsit. Sunt atât de frumoase proiectele tale croșetate! Să ai spor la lucru și un sfârșit de septembrie așa cum ți-l dorești! Ca în ilustrația aceea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua! Va urmăresc cu mult drag! Mi-ar plăcea sa postați și pe facebook mai des, pentru cei care nu au instagram.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intru foarte putin pe fb, doar cat sa pun linkurile catre blog.Mi se pare f consumator de timp si f obositor, nici nu am aplicatia instalata pe telefon, de obicei o accesez din browser.Dar postarile de pe insta apar si pe fb, de obicei, fiindca sunt partajate.

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt culorile pt crosetat! Ce model folosesti pt patratelele crosetate?

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit!!! Mi-era dor de prezenta ta pe blogareala, sper sa postezi ca inainte! Sa ai un sfarsit de saptamana minunat!!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.