joi, decembrie 04, 2014

Concurs la editura Iona- pana pe 6 decembrie, nu ratati!

Saptamana aceasta a fost extrem de incarcata pentru mine, am fost plecata de acasa de dimineata pana seara, si nu am avut timp sa deschid netul, asa ca abia azi dimineata am vazut concursul de Sf. Nicolae de la editura Iona. Si nu de mult am ajuns acasa si m-am gandit sa va spun de el :).
Noua ne sunt foarte dragi cartile lor si asteptam cu nerabdare cate o noua aparitie, cum ar fi ultima carte despre viata Sf. Nectarie, cu text si ilustratii noi, asa ca acest concurs e o buna ocazie ca sa ne completam colectia :).

.
Daca doriti sa primiti in ghetute unul din pachetele de carti pentru copii pregatite de cei de la editura, aveti timp sa raspundeti AICI la intrebarile concursului.

Regulamentul este urmatorul: 
,, Răspundeți  la cele două întrebări până pe 6 decembrie 
și puteți câștiga
patru pachete cu patru cărți 
la alegere din oferta editurii.
De asemenea, cel mai interesant răspuns va fi ales de către echipa Editurii și premiat 
cu un pachet de cinci cărți.

1. Ce colind va impresionează cel mai mult și de ce? 

2.  Ce tradiție de Crăciun vă place să respectați împreună cu copiii?

Vă rugăm să scrieți numele și mailul la care vă putem contacta.

Cei cinci câștigători vor fi aleși prin tragere la sorți în ziua de Sfântul Nicolae, iar pachetele vor fi expediate începând cu 7 decembrie pentru a ajunge înainte de Crăciun. ''


2 comentarii:

  1. Super, pun si eu comentariu! Daca nu castig o sa imi comand din cartile alea, ce dragute suuunt!
    Mersi fain, Irina! :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.