luni, martie 23, 2009

Intelepciune dumnezeiasca pentru fetite mititele

Vreau sa va recomand o carte deosebita, pentru fetite - se numeste "God's wisdom for little girls - virtues and fun from Proverbs 31" ( "Intelepciune dumnezeiasca pentru fetite mititele - virtuti si amuzament din Proverbe 31"- traducerea imi apartine ).



Cartea este absolut superb ilustrata, si textele sunt foarte frumoase, doar ca trebuie traduse :).

Pe fiecare pagina e o scurta poezioara despre cate o virtute pe care o fetita ar trebui sa o aiba, si mai jos este cate un verset biblic din Pilde, cap. 31.



Se poate comanda de pe Amazon

Irina

5 comentarii:

  1. Buna Irina,
    Urmaresc de cca 2 saptamani blogul tau si am gasit multe lucruri interesente. Referitor la comanda cartii, plata o faci la primirea coletului?
    Salutari din Gura Humorului si sarcina usoara!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Cristina

    ma bucur ca iti place blogul meu
    cartea se plateste inainte, cu cardul

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, in cat timp de la comanda ai primit-o?

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana, nu stiu in cat timp ajunge, fiindca nu am comandat-o direct, cineva a comandat pentru mine si mi-a trimis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, si eu am fetita si o sa iau cartea. Multumesc frumos pentru info.
    Excelent blog.
    Aniela

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.