sâmbătă, octombrie 19, 2019

Jurnalul unei femei simple { 2019 : s.42/52 }

 


 PENTRU ASTAZI... 

 
Sambata, 19 octombrie  2019

♥ AFARA...
  e soare si sunt 16 grade.Maxima anuntata a zilei este de 24 de grade.E o zi minunata.Perioada asta chiar ca isi merita numele de ,,vara indiana,,.

 MA GANDESC... 
ca as vrea sa iesim putin la munte, acum, pana nu incep ploile.Sper sa gasim un pic de timp...

♥ CE MAI GATESC... 
Chiar  nu stiu ce sa pregatesc azi, cred ca o sa fac o friptura la cuptor, cu garnitura de orez si salata de varza.Si o supa-crema de ciuperci.Am vazut pe net o reteta foarte faina, cu ciupercile calite in mult unt - i-am dat share pe pagina de facebook.

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...  
saptamana asta nu am lucrat un rand la sal, intai ca nu prea am avut timp si nici chef nu prea am avut.Cred ca va fi un sal destul de mare, aveam doua gheme de Drops Delight si vreau sa  lucrez pana termin tot firul.

 CE  ASCULT...
 muzica de relaxare...

 ♥ CITESC...
  adica recitesc o carte foarte buna : Discipline Spirituale de Richard Foster. Nu e o carte de parcurs pe repede inainte, ci o carte de aplicat, de ,,rumegat,, indelung. E o carte care vine foarte bine in contextul provocarii de octombrie :)


  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

 Am de facut o gramada de hartii pentru serviciu , plus multe altele...Mi-e asa o scarba de birocratia asta inutila...Cred ca am consumat hartie cat pentru doua paduri pana acum...ca sa nu mai spun cata cerneala...Uneori cred ca ma agit prea mult in raport cu satisfactiile obtinute...

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...

 Imagini pentru relax quotes 
 MOTIVATIA SAPTAMANII

de ascultat dimineata :)



♥ MOMENTE DIN SAPTAMANA CE A TRECUT...











Va doresc o zi minunata si multumesc pentru vizita!
 Irina

Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol poti il poti impartasi altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, poti vizita si aprecia pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului.

Niciun comentariu: