luni, mai 27, 2024

Jurnalul saptamanii {21/52} 2024


 PENTRU SAPTAMANA... 

20-26  mai 2024 


♥ VREMEA...
 
 a fost cum a fost, ce sa mai spun de gradele astea putine in termometru, inca n-am scapat de geaca si pantofi. A plouat, a fost rece, a batut vantul, De ieri vremea a inceput sa arate mai bine, s-a  incalzit, a iesit soarele, dar bate vantul destul de tare.
 
 
♥ MA GANDESC ...
 
ca imi place sa rasfoiesc prin arhivele blogurilor indragite de mine, care au mai ramas, si nu s-au mutat cu totul pe instagram.Sunt bloguri pe care le urmaresc de ani de zile.Copiii au crescut, oamenii s-au mai schimbat, peste toti au trecut anii.Nici nu imi vine sa cred ca si blogul meu va avea aproape 20 de ani in curand.Ma bucur ca nu am renuntat la el, inca imi face mare placere sa scriu, si ma uit cu drag prin articolele din trecut - franturi din mine si din viata mea. Cand am inceput acest blog nu aveam nici o idee ca vom avea patru copii, ca ne vom muta la tara, ca vom trece prin atatea bune, dar si prin greutati...Viata e o cutie cu multe surprize, intradevar 😁
 

♥ CE MAI GATESC... 

  saptamana asta am avut bors de cartofi , ramas de saptamana trecuta. Ieri am facut un bors de gaina , cu multa verdeata din gradina. Am mai avut cartofi noi la tava, cu si fara pui, cu salata verde, delicioasa, tot din productia proprie. Am facut un tort mousse cu cocos si ciocolata alba, am avut sarmalute primite de la o vecina, mici si pui la gratar. La micul dejun am avut diverse salate de ton - cu cous-cous si naut, sau cu fasole si porumb, si iaurt cu fructe sau cu muesli, pere.


  CE MAI MESTERESC/CREEZ..

  am avut chef de un proiect usor si colorat, asa ca am inceput o paturica crosetata in ,,granny stripes". Pot lucra la ea cand ma uit la un film, sau cand ascult o carte, fiindca necesita un minim de atentie.Sunt foarte incantata de cum iese, si de cat de repede creste, ma intreb de ce am ocolit asa de mult acest model.
 
 

  ♥ DIN BUCURIILE SAPTAMANII...

 gradina mea, care arata cam ciufulita, cam imburuienata, dar mi-e draga rau. Plantatul in galeti merge foarte bine, am inceput sa mancam castraveti, au iesit rosioarele, au inflorit ardeii.Cred ca voi mari lotul de galeti, sunt mult mai practice si mult mai ieftine decat straturile inaltate.


O iesire la Giurgiu cu sotul meu drag, si cu cea mica.Am fost la biserica noastra preferata, am facut niste cumparaturi, am baut o cafea pe malul Dunarii


mici rasfaturi

 
♥ CITESC/ASCULT...
 
saptamana asta n-am ascultat nimic, parca n-am avut chef de carti care sa-mi solicite prea mult atentia, si ceva usurel, care sa ma intereseze, nu am gasit.

♥ FILME/SERIALE...    
 
Tot la ,,Micutele mincinoase" pe HBO , seria veche. Am ajuns la sezonul 4 😁.
 
 
ABIA ASTEPT SA ...
 
sa se mai incalzeasca afara. Nici caldurile nu sunt usor de suportat (anul asta contemplu ideea de a pune aer conditionat, ca nu avem) , dar eu tolerez mai bine caldura decat frigul.

  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ... 
 
poate ma mobilizez si termin organizarea in curte si terasa, nu mai am mult, dar vremea asta capricioasa m-a tinut in loc.


 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
Va doresc o saptamana minunata, si multumesc ca ma vizitati!


Cu drag, 
 

4 comentarii:

Agatha spunea...

Grădina ta arată foarte bine, fața de a mea.Mă bucur că nu te-ai mutat pe insta. Eu te citesc de 14 ani :)

@irina_sweet_home spunea...

multumesc!vad ca plantatul in galeti e mai eficient la noi, da e asa, de hobby, nu avem productie decat de o salata. Si de poze :)). Nu ma mut pe insta , blogul are farmecul lui , nu se compara :).Multumesc ca ma vizitezi si imi urmaresti blogul de atata timp :)

Vladen spunea...

Nu ma mai lasa bestia sa ma autentific ca sa comentez :). Pisicul portocaliu e grozav!
Cand ai spus ca n-aveai idee cand ai facut blogul ca o sa ai 4 copii, m-a lovit si pe mine. Asa e, cate s-au intamplat de cand am facut blogul! Si acum am si eu tot 4 (o fi ceva si cu deschisul asta de bloguri :)) ). Si 4 matze, ca mai nou ca am adoptat un nefericit pierdut (negru cu alb, cica mi-ar fi conational, e siberian).
Si eu de abia astept vara ca vine ziua mea si asta e intotdeauna foarte-foarte gustoasa de cand m-am casatorit :).

@irina_sweet_home spunea...

vad ca a mers autentificarea. Aveti 4 copii?uau, nu mi-am dat seama din blog, credeam ca nu aveti copii deloc.Hihi, 4 matze si noi, ultima tot asa, negru cu alb, o cheama Oreo, dar sta mai mult prin vecini.