marți, martie 18, 2008

Pizza vegetariana




Ieri a fost ziua mea (multumesc tuturor pentru urari flowers ) si plina de avant am incercat sa fac un tort de post Photobucket. Ce a iesit era bun de pus pe forumul culinar la subiectul ala cu "esecurile noastre" Photobucket. Asa ca am lasat-o balta cu tortul si am facut o pizza . Care a fost foarte buna, am mancat singura aproape jumatate de tava Photobucket.

Pentru blat am folosit aluat de paine (reteta de aici- la jumatate din cantitate, si cu faina alba in loc de integrala).

Am mai avut nevoie de:
  • 300 g ciuperci proaspete
  • cateva rosii din conserva
  • o mana de masline negre
  • un ardei rosu
  • sos pentru pizza "Heinz"(contine tot felul de mirodenii)
  • branza tofu- o cutie

Am intins aluatul in tava (pe foaie de copt) si l-am uns cu sos pentru pizza.

Am taiat ciupercile felii, le-am calit in ulei pana s-au inmuiat si le-am pus peste aluat.

Am facut la fel cu ardeiul.

Am taiat rosiile din conserva si le-am pus deasupra.

Am presarat maslinele, apoi branza tofu data pe razatoare.

Am stropit cu sos si am dat-o la cuptor, la foc mic, 30 de minute ( se verifica sa nu se coaca foarte tare blatul- sa fie doar rumenit).

Pofta buna! ( eu stiu ca am avut Photobucket)

Irina
Photobucket

4 comentarii:

  1. Iri, majoritatea produselor de la Inedit sunt bune. Eu consumam intr-o vreme des lapte de soia de la ei, imi placea mult gustul. Si pateurile sunt bune si am incredere ca sunt mai sanatoase decat restul de pe piata. In schimb branza tofu simpla mi se pare cam fada, buna e cea cu ardei sau cea afumata, sau cea cubulete in diferite sosuri, care e ambalata in borcanele de sticla.

    Multumesc pentru toate retetele astea bune care le pui aici.Am facut salam de biscuiti pana acum si o sa mai incerc cateva ;)).

    Hug!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut o poftaaaa!:D - e musai sa o tratez!:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Irinuca, asa e, au produse bune, cel putin tofu-ul e bun, ca altceva nu cumpar de la ei, fiindca nu ma omor dupa soia.Tot cel cu ardei imi place si mie, dar nu m-am uitat bine si am luat simplu, din greseala.La borcane n-am cumparat niciodata.
    Laptele de soia il prepar eu in casa, iar dintre pateuri imi plac mai mult cele din naut sau linte.

    :))Elena, sper sa-ti placa, deja ma gandesc sa mai fac si azi o tava, ca a iesit tare buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi urez şi eu ”La mulţi ani! şi Dumnezeu să te binecuvinteze pe tine şi familia ta.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.