luni, noiembrie 24, 2008

Pangasius in crusta de malai

Ati mancat vreodata file de pangasius?Eu am cumparat la recomandarea unei prietene si de atunci am mai mereu vreo doua-trei bucati in congelator. In primul rand imi place ca n-are deloc oase, apoi ca la prajit nu degaja mirosul acela puternic de peste. In plus este foarte bun la gust si il pot pregati foarte rapid.



Se gaseste si congelat, si proaspat.

Pentru a-l face in crusta de malai il dezghet, il spal cu apa rece, presar fileul cu sare, apoi il tavalesc bine prin malai si ii dau drumul in ulei incins. Il las sa se rumeneasca bine pe ambele parti, si il scot pe hartie absorbanta.

Se serveste cu mamaliguta si cu mujdei de usturoi.

Irina


3 comentarii:

  1. Arata foarte bine! Am facut si eu dar crap, insa am combinat malaiul cu faina. Pangasius eu cumpar pentru Anna, e foarte bun pentru copii, cred ca ai observat, e un peste destul de gras, plin de omega 3.
    Te pup, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai am vazut emisiunea "Cireasa de pe tort" unde Delia Matache a gatit pangasius. Eram tare curioasa cum e la gust si desi l-am vazut la pescaria de langa bloc n-am cumparat. Acum, ca am vazut postarea ta si comentariul Marilenei imi promit sa-l incerc weekendul viitor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Niko, sper sa-ti placa

    Mari, si Ilinca il mananca cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.