duminică, martie 17, 2024

Jurnalul saptamanii {11/52}

 

 

 

Buna dimineata si bine v-am regasit!Sper ca ati avut o saptamana buna si totul e bine si frumos in viata voastra!Pana acum martie a fost foarte aglomerat pentru mine, asa ca nu prea am fost prezenta pe retelele de socializare, asa ca va urez acum La multi ani!de Ziua Femeii.Va doresc sa fiti iubite, dar in primul rand sa va iubiti si sa va apreciati, sa aveti grija de voi, sa luati numai decizii bune pentru sufletul si corpul vostru!si va doresc sa va bucurati mult de aceasta primavara minunata!


 PENTRU SAPTAMANA... 

11 - 17 martie 2024 

♥ VREMEA...

Toata saptamana afost frig si a plouat , cu mici intreruperi, ceea ce a fost absolut minunat pentru gradina, dar si pentru aer, ca s-a mai curatat poluarea De ieri s-a inseninat si a iesit soarele.Pentru azi se anunta 17 grade, dimineata era o ceata densa.
 



♥ MA GANDESC ...
 
ca sunt in urma cu multe lucruri pe care mi le-am propus, dar efectiv nu am avut timp pentru toate.Zilele sunt prea scurte, clar :)).Saptamana aceasta am reusit sa termin de sapat o bucatica de gradina, dar a ramas necuratata de pir, din cauza ploilor.In restul curtii am aruncat seminte de trifoi, sa acopar golurile din gazon.In partea de gradina curatata  am aruncat un mix de seminte de tot felul - ridichi, sfecla, salata, varza kale, patrunjel, marar, galbenele, etc. . Sunt foarte curioasa ce si daca va iesi ceva. Tata a tuns gardul viu la intinerire si urmeaza sa dau gardul de lemn cu ulei ars. Am plantat niste trandafiri noi, cataratori.Bietii mei trandafiri englezesti au iesit total ciufuliti din iarna asta, nici anul trecut nu le-a mers prea bine, fiindca nu i-am stropit deloc, dar anul acesta vreau sa am mai multa grija.
Am multe planuri pentru curte, imi doresc ca anul acesta sa stam mai mult afara si fim mult mai conectati cu natura.

 ♥ CE MAI GATESC... 
 
 nimic deosebit, mancare normala, de toata ziua. Cred ca as putea renunta la rubrica asta :)), ca nu sunt mare bucatareasca, gatesc chestii extrem de simple, gen meniu de la ikea, nu stau toata ziua sa invart prin oale :).


 CE MAI MESTERESC/CREEZ..
 
 nimic, nimic, efectiv nu am avut timp sa pun mana pe croseta sau pe andrele.Sper sa recuperez saptamana care vine.

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
 
ca locuim in afara orasului, desi naveta e destul de obositoare. In fiecare dimineata , cand ajung in Bucuresti, simt ca ma ineaca aerul poluat, plin de noxe, si nu-mi doresc decat sa ajung cat mai repede acasa, in curtea mea plina de copaci si verdeata.

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA...

ca ne-am revazut cu prieteni dragi, dupa foarte, foarte mult timp. Anii astia de pandemie ,plus viata extrem de aglomerata ne-au izolat cumva de ceilalti, dar imi doresc sa 
(re) devenim mai sociabili pe viitor :).
 
 
♥ CITESC/ASCULT...
 
,,Totul e vibratie" de Vex King.



ABIA ASTEPT SA ...
 
se faca mai cald afara

♥ MA UIT LA...    
 
Shogun, pe Disney. A fost una din cartile mele preferate, imi amintesc ca am citit-o pe nerasuflate acum foaaaarte multi ani , cand a aparut prima data in Romania😁. Filmul e foarte bine facut, apare cate un episod in fiecare marti. Tortura! 😂
 
Shogun TV Show on FX on Hulu: canceled or renewed?
 
 PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

  • sa ajung la zi cu treburile ramase in urmasa incep curatenia afara, daca vremea permite
  • sa ma organizez un pic, ca sunt cam vraiste
  • sa termin  sosetele de februarie si sa incep pe cele de martie
  • sa ajung la zi cu paturica ,,meteo"
  • sa imi fac o lista cu pregatiri si planuri pentru post si pentru  Pasti 

 

♥SPER SI VREAU
 
 sa fiu mai organizata si mai perseverenta!sa-mi urmez cuvantul anului

 

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 

 CLARITATE : imi dau voie sa am incredere in instinctele mele profunde in toate caile mele, mai ales atunci cand lucrurile nu sunt clare. Fie ca intuitia mea sa ma ghideze mereu de-a lungul drumului.

 

♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...





3 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos pentru urări, dragă Irina! Domnul să-ți dăruiască și ție toate cele bune și de folos sufletului tău!
    Și eu aș vrea să fac mai multe, dar dau slavă Domnului că pot face și atât. Același lucru simt și eu în legătură cu faptul că locuim în afara orașului. În special în anotimpul cald când putem petrece mai multă vreme în curte, realizez cât de binecuvântați suntem.
    La fel tânjesc și eu după timp petrecut față către față, pur și simplu nu înțeleg de ce ne-am înstrăinat așa.
    Să ai spor în tot ce faci și multă sănătate! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca vrem sa facem prea multe intr-o zi, draga Daniela, plus ca distantele sunt mari, si orasul e foarte aglomerat.Uite asa numai gasim timp pentru intalniri cu oameni dragi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu obișnuiam să ies zilnic afară cu copiii. Ultimele zile însă, din cauza vremii capricioase, le-am petrecut la interior.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.