duminică, martie 03, 2024

Mozaicul lunii {februarie 2024}


A trecut si luna februarie si nu vreau sa las incheierea ei nemarcata  cu un mozaic :). Din punctde vedere meteo februarie a fost o luna destul de capricioasa, ba frig, ba cu mult mai cald decat era cazul pentru ultima luna de iarna - am avut si zile cu 20 de grade.

Prima saptamana nu m-am simtit prea grozav , la sfarsitul ei m-a facut praf covidul, intai pe mine, apoi aproape toti ceilalti din casa la rand.Din fericire n-am avut complicatii, a fost ca o gripa mai uratica, dar m-am resimtit camdoua saptamani dupa, nu am fost bine complet imediat. Ei, a trecut si asta, slava lui Dumnezeu, am scapat de o grija.

Vremea si boala m-au tinut mult in casa, asa ca am crosetat si am tricotat cand am avut timp sau m-am simtit in stare.In vacanta n-am facut mare lucru pe acasa, am fost plecati cu treburi,pe langa am strecurat si putina relaxare, dar a fost mai multa oboseala decat odihna :)).Dupa vacanta asta as mai fi avut nevoie de una, sa-mi revin :)).

 Fiindca au fost si zile cu vreme calda am reusit sa sap o bucatica de gradina, nu mult, cat sa pun niste ceapa, sfecla rosie, verdeata, flori si varza kale. In restul curtii am plantat trifoi, fiindca omoara orice buruiana, si m-am saturat de pir . In plus e bun pentru albinute :). Mai am ceva planuri pentru gradina, dar despre ele luna viitoare:).

Sper ca ati avut un februarie minunat, in care ati primit si ati daruit multa iubire!

Un comentariu:

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.