duminică, februarie 03, 2008

Waffe cu alune de padure



De mult caut sa cumpar un aparat de facut "gofre" sau "wafe", si azi am gasit, in sfarsit. La Selgos. Este produs de firma "Severin" din Germania (mai multe despre ea aici ), si pe langa waffe, mai are "fete" pentru gratar si sandwis.



L-am probat imediat ce am ajuns acasa, folosind o reteta din carticica cu instructiuni.

Wafe cu alune de padure

  • 200 g margarina sau unt (sa fie moale)
  • 75 g zahar
  • 1 pachet zahar vanilat
  • 3 oua
  • 150 g faina
  • 1 lingurita praf de copt
  • 75 g alune de padure macinate ( sau alune simple, ori migdale)
  • esenta de rom
Untul se freaca cu zaharul. Se adauga ouale batute spuma, apoi faina, in care am amestecat praful de copt. La sfarsit se pun alunele si esenta de rom. Se coc 5-7 minute la aparat. Se scot pe o farfurie si se pudreaza cu zahar.

Sunt nemaipomenit de bune, si foarte simplu de facut.


Irina

8 comentarii:

  1. Foarte bine ti-au iesit !!! Imi place mult blog-ul tau...m-am hotarat, in limita timpului disponibil, sa-l citesc in amanunt. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oho cred ca esti foarte fericita ca ai gasit in sfarsit aparatul! Goffre-urile arata f bine si pot doar sa-mi imaginez cat de bine e sa mananci un deliciu ca asta proaspat la micul dejun...miam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ginette, si eu sunt multumita de cum au iesit, mai ales ca e prima oara cand fac, aveam emotii :).

    Lore, asa-i, exact la micul dejun ma gandeam si eu, vreau ca in timp sa incerc mai multe retete.

    RăspundețiȘtergere
  5. copiilor mei le plac la nebunie. Foloseam si eu diferite retete pana al meu s-a stricat. Nu am mai avut timp sa iau altul, dar trebuie neaparat. Este un "must" la casa cu copii. :) Pofta buna!!

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta!
    Spune-mi, te rog, cum se comporta aparatul in timp? Esti multumita de el?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajuta, Diana!
    da, sunt f multumita, coace bine, nu s-a stricat inca :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.