sâmbătă, aprilie 20, 2024

Jurnalul saptamanii {16/52}

 

pinterest.com

 PENTRU SAPTAMANA... 

15 - 21 aprilie 2024 

♥ VREMEA...

Dupa caldurile de care m-am bucurat la maxim in ultimele saptamani(au fost si 30 de grade) , au inceput frigul si ploile .Ploile ca ploile, sunt necesare, gradina cerea apa, dar frigul...M-am impacat greu cu trecerea de la 30 de grade la 5 😁.Azi e frig si ceata, si eu aveam atatea planuri.Sper sa se mai incalzeasca pe la pranz.

 

♥ MA GANDESC ...

ca timpul trece foarte repede, imediat vine vacanta de Pasti.Pana acum anul a fost plin pentru mine, si am avut parte de lucruri bune, unele pe care nu le-am anticipat.S- a ivit oportunitatea unei schimbari in cariera, asa ca, dupa mai mult de 20 de ani in invatamantul special, o voi lua de la capat pe alta specialitate, pe alt post, care sper sa imi aduca mai multe satisfactii profesionale si mai multa bucurie.Ultimii ani, mai ales, au fost destul de grei pentru mine, dar o sa-i las in urma si o sa ma concentrez pe ceea ce urmeaza.

In casa am inceput sa fac cateva schimbari pe care le planuiam de mult.Vreau sa termin cu debarasarea, mai am lucruri de sortat si de care vreau sa ma desprind.In jurul casei avem o terasa foarte frumoasa, care treptat s-a transformat in magazie.Lucrul asta mi-a dat mereu o senzatie de apasare, asa ca, de anul trecut, am inceput sa scot lucruri,sa sortez, sa las sa plece ceea ce nu mai e pentru noi.Vreau sa readuc acest spatiu la destinatia initiala, acela de loc de relaxare, incare sa putem petrece momente frumoase cu familia si cu prietenii.

 ♥ CE MAI GATESC... 
 
 am fost asa  de ocupata si de agitata cu diverse, incat prestatia mea la bucatarie n-a fost una prea grozava 🙈.Am avut mereu cate o supa/ciorba, ca e un fel de baza la noi, si, in rest, diverse chestii rapide facute la instant pot sau la air fryer, doua ustensile de bucatarie de care sunt extrem de multumita.Din pacate regimul nostru a fost cam lipsit de fibre si de cruditati,asa ca vreau sa remediez aceasta problema cat de curand.
 
  CE MAI MESTERESC/CREEZ..
 
 nimic, nimic, din februarie nu am mai pus mana pe croseta sau andrele, n-am avut linistea psihica necesara.Dupa ce termin cu tot ce mi-am propus sa fac in casa imi doresc sa revin la  viata mea creativa 😍
 
 
 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
 
aceasta minunata primavara timpurie, am savurat fiecare minut din ea .Cred ca e cea mai frumoasa primavara de care am avut parte.Eu sunt mare iubitoare de caldura.Imi plac si frigul, si zapada, dar in cantitati moderate si pentru perioade scurte.
 
 
 ♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA...

ca am fost in Ikea, e unul din locurile mele preferate  


♥ CITESC/ASCULT...
 
ascult cartile Rodicai Ojog Brasoveanu. Au fost printre preferatele copilariei mele, si am revenit la ele cu mare placere. Am terminat seria cu Melania Lupu, absolut adorabila, si am trecut la seria cu Minerva Tutovan, ascult acum Spionaj la manastire.
Pentru cine nu stie despre cine vorbesc , Rodica Ojog Brasoveanu este o scriitoare de romane politiste din Epoca de Aur😁. A fost supranumita ,,Agatha Christie a Romaniei".
Ascult cartile pe youtub, pe ACEST canal.
In seria cu Melania Lupu sunt urmatoarele titluri:
  • Cianură pentru un surâs, Editura Dacia, Cluj Napoca, 1975 (reeditată Editura Nemira, 2004)
  • Bună seara, Melania!, Editura Dacia, 1975
  • 320 de pisici negre, 1979 (reeditată Editura Nemira 2004, 2008)
  • Anonima de miercuri, 1984 (reeditată Editura Nemira 2000, 2008)
  • Dispariția statuii din parc, 1987(Melania și misterul din parc, Editura Tribuna, 1990, reeditata cu titlul Dispariția statuii din parc, Editura Nemira, 2004)
  • O crimă a la Liz Taylor, 1992 (reeditată cu titlul O toaletă à la Elisabeth Taylor, Editura Nemira 2000/Editura Universitară, 2007)
 Melania si motanul ei, Mirciulica 😁 sunt un cuplu absolut delicios, va recomandcu caldura cartile, daca sunteti pasionati de acest tip de literatura.
 

ABIA ASTEPT SA ...
 
termin treburile pe care le-am inceput si sa pregatesc casa de Pasti.

♥ MA UIT LA...    
 
seria Shogun, foarte bine realizata.Cei de la aplicatia Voxa au anuntat ca, in curand, o sa apara si romanul audio, abia astept. Cartea e carte, nu se compara cu filmul.
 
  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...
  • sa inchei ce am de facut la serviciu, ca sa intru relaxata in vacantasa ma gandesc la meniul si masa pentru Pasti , sa fac o aprovizionare
  • sa termin curatenia si debarasarea
 
♥ VREAU
  •  sa scriu mai des pe blog, macar odata pe saptamana
  • sa imi imbunatatesc stilul de viata
 
 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
  
 
Bucura-te de viata!E un dar!Despacheteaza-l cu recunostinta!
 
 
♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...



 

lanurile de rapita se trec deja, am vazut ca au inflorit si macii
 
 
 
 din gradina


18 comentarii:

  1. Ma bucur sa te citesc din nou!
    Felicitari pentru schimbarea in cariera si spor la reamenajarea terasei! Sper ca ne vei pune si poze...
    Spor sa ai in ceea ce faci ca sa ai o vacanta asa cum o doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, draga Corina!o sa pun si poze, sigur, numai sa revina vremea buna, ca sa pot termina treaba.Azi a fost tare frig, am dat drumul la centrala iar, of.

      Ștergere
  2. Dragă Irina, să fie o schimbare în bine! Îți doresc sănătate, spor în toate! De asemenea, îți mulțumim că ne inspiri! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zuzu, sper si eu sa fie mai bine, asa simt.Imi va fi greu in primul an, fiindca o iau de la zero, cu specialitate noua, alti colegi complet necunoscuti, alta scoala, alta organizare.Dar cred ca experienta mea profesionala va usura oarecum lucrurile.Vom vedea :)

      Ștergere
  3. Draga Irina,
    Mi-a placut mult aceasta pagina de jurnal, ma bucur ca vei mai scrie.(te citesc inca de la inceput,e primul blog descoperit).Ai toata admiratia mea pentru pasul facut si sunt convinsa ca ai toate calitatile necesare pentru a reusi in aceasta noua etapa.
    Felicitari,Doamne ajuta!
    Daniela
    P.S.:si eu tot cu putin peste 20 de ani vechime in invatamant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Daniela, multumesc pentru urari si pentru faptul ca ma urmaresti.Voi scrie mereu pe blog, fiindca mi-e drag, ma odihneste, si ma bucur mult de interactiunea cu cei care ma viziteaza.Plus ca imi place mult sa citesc blogurile altora si ma intristeaza ca multi autori de bloguri s-au mutat pe instagram.E interesant si pe acolo, dar nu e acelasi lucru :)

      Ștergere
  4. Draga Irina, mereu te vizitez si nu las niciun comentariu, astazi insa simteam nevoia sa iti multumesc ca scrii, ca ma tii intr-un fel conectata la lumea asta a blogurilor care mi se pare ca dispare, usor usor :). Nici eu nu m-am obisnuit sa vizitezi oameni pe care ii citeam pe blog pe Instagram sau pe You Tube, desi o fac, uneori.
    In alta ordine de idei... Mult, mult succes in noua pozitie! Sunt sigura ca va fi bine, schimbarile ne ajuta mereu sa progresam. Spor la reamenajarea terasei si in tot ce iti propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia multumesc mult pentru urari si pentru ca mi- ai lasat aceste ganduri frumoase!sper sa nu dispara blogurile, sa ne gasim in continuare linistea de a le scrie si de a le citi.

      Ștergere
  5. Ce jurnal frumos! Ce dor mi-a fost să te citesc. Mai văd câte-o postare de-a ta pe instagram, unde intru destul de rar, dar ai dreptate, postările pe blog sunt mai odihnitoare.
    Îți doresc mult succes la nou job! Și eu am făcut o schimbare anul trecut, după 25 de ani și îmi este mult mai bine. Mulțumesc lui Dumnezeu!
    Să ai spor în tot ceea ce ți-ai propus și să reiei lucrul de mână. Aștept cu drag noi inspirații de la tine.
    Te îmbrățișez! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urari!ma incurajeaza sa aud ca ai avut parte de o schimbare pozitiva, sper sa fie la fel si pentru mine ☺️.Imi tot propun sa scriu pe blog macar saptamanal, uneori e greu, fiindca nu prea deschid retelele si blogurile cand am perioade agitate sau aglomerate.

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa postarea, Irina, ca intotdeauna! Mult succes, cu siguranta vei gasi oameni de calitate si iti vor aprecia caracterul frumos si devotamentul! Ce poze superbe, te citesc cu drag intotdeauna!! Te pup, Oana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajută să fie bine, mult mai bine la noul loc de muncă!
    Timp binecuvântat cu sănătate și spor
    înaintea sărbătorilor , să reușești să-ți decorezi casa!
    Florii cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult!iti doresc si eu.sanatate multa si bucurii!🤗

      Ștergere
  8. Întotdeauna ma liniștește cind îți citesc postările......succes și reușită in noua activitate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Irina, iti doresc mult succes la noul loc de munca si sa iti fie acomodarea ușoară!
    Mult spor cu debarasarea terasei!
    🤗😘

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.