sâmbătă, aprilie 27, 2024

Jurnalul saptamanii {17/52}


 


 PENTRU SAPTAMANA... 

22 - 28 aprilie 2024 

♥ VREMEA...

Toata saptamana a fost frig, a plouat mult si au fost mereu nori.Miercuri a iesit putin soarele si a fost mai cald, dar in rest - frig si ploaie, cu mici pauze. Intr-o noapte a plouat cu tunete si fulgere, m-am trezit din somn de la zgomot.De ieri a inceput sa se indrepte vremea, acum e chiar soare , sunt 13 grade, la ora 9.

♥ MA GANDESC ...

sa scriu jurnalul, sa pregatesc micul dejun si apoi sa ma apuc de treaba . Ieri am reusit sa fac curatenie in casa, era pur si simplu dezastru.Vremea ploioasa ma stoarce de energie, dupa serviciu mai mult am stat in pat si am dormitat, n-am facut mare lucru, si treburile s-au adunat. Azi ma concentrez pe terasa, mai am destul de putin de lucru si va fi gata, sper ca de maine sa o putem folosi, daca va fi destul de cald afara.

Update : am reusit sa termin terasa in mare, pozele sunt dupa si inainte.Nu e gata, mai sunt lucruri de facut, dar poate fi folosita
 

♥ CE MAI GATESC... 

  cum ziceam, nimic interesant prin zona bucatariei. Va dau de veste cand vor interveni schimbari :))

  CE MAI MESTERESC/CREEZ..

 fiindca n-am avut timp de crosetat si tricotat, am reluat o pasiune mai veche, si anume coloratul.Am scos de la natalina cartile si culorile, si am tras  concluzia ca trebuie sa reinnoiesc stocul :)). Pentru cea mica e o mare bucurie, seara punem o poveste sauun film si coloram impreuna.E un hobby placut , relaxant, care poate fi facut impreuna cu copiii de toate varstele.
 

 
 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...
 
flori, carti, culori

♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE MI-A PLACUT SAPTAMANA ACEASTA...

ca a venit vacanta, asteptam cu nerabdare zilele de concediu.Am avut un inceput de an destul de agitat, cu multe evenimente, si abia asteptam o pauza.

♥ CITESC/ASCULT...
 
tot cartile Rodicai Ojog Brasoveanu, am trecut la seria cu Minerva

ABIA ASTEPT SA ...
 
se linisteasca  ploile, vantul si vremea rece, ca sa imi pot termina treburile prin curte

♥ MA UIT LA...    
 
nimic, chiar nu am gasit nici un film interesant, daca aveti sugestii va rog sa le lasati la comentarii. O prietena mi-a recomandat Call the midwife, dar nu m-a prins deloc, sa nu mai aud de sarcini si de nasteri, mi-au ajuns ale mele :)).

  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ... 
 
sa  avem o saptamana cu liniste si bucurie.Nu vreau sa ma incarc cu stres si treburi peste limita, chiar imi doresc sa ma odihnesc in vacanta care vine.

♥ VREAU 

 sa ma organizez mai bine,sa imi refac lista de prioritati


 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 

 
Nu astepta pana cand lucrurile vor sta mai bine.Invata sa fii fericit chiar acum, caci timpul trece.

♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ASTA...





Va multumesc pentru vizita si pentru gandurile frumoase!💕




4 comentarii:

  1. Minunata terasa! Sa va bucurati de noua amenajare!
    Eu urmaresc un serial usurel pe Netflix, acum sunt la seria a doua: Dulcile Magnolii.
    Sarbatori cu liniste si bucurie sa aveti! Si cu vreme buna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim la fel! am inceput si eu Dulcile, dar nu prea m-a prins, nu stiu de ce

      Ștergere
  2. Minunat! Ai avut ceva de lucru la terasa! Rezultatul pe masura, sper ca ai avut si ajutoare. Seriale? Eu am pe prime tv unul, pe netflix momentan pauza, doar revad unul vechi. Dulciile magnolii am vazut, e dragut. Am mai vazut si Emily la Paris, daca o mai fi ramas. Mi-a placut mult One day in time sau asa ceva. In linie dreapta, turcesc dar mi-a placut foarte mult domeniul jurnalismului, presei... Lumea formelor pline e chiar dragut asa de vacanta. Sa ai spor si relaxare cat se poate in minivacanta ramasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, da, a cam fost de lucru, fiindca s-au adunat foarte multe lucruri acolo.Inca nu am terminat, mai am de facut, dar cred ca de saptamana viitoare ma apuc iar. Multumesc pentru recomandari!sper ca ai avut si tu o vacanta placuta!

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.