vineri, iunie 28, 2024

Buna dimineata, Univers!

 


...buna dimineata, blog, buna dimineata vacanta, buna dimineata cui ma viziteaza si citeste!😇Melci n-am gasit, dar sigur se pitesc cativa pe sub frunzele ramase verzi in gradina 😁Pentru acest salut minunat, care ma ajuta sa imi incep ziua in lumina, ii multumesc Corinei Chiran, pe care o urmaresc cu drag pe insta 😍.

Aseara cautam ceva prin arhiva de fotografii a familiei, apoi am cautat pe blog, si citind, si uitandu-ma, am inceput sa ma intreb cand mi-am pierdut bucuria de a trai, capacitatea de a ma bucura de lucrurile simple si frumoase?Cand m-au coplesit toate, de nu am mai reusit sa vad lumina din mine si lumina din jur?cand mi-am pierdut increderea in mai bine, in mai frumos, in mai senin?vreau sa imi beau din nou  cafeaua de dimineara avand constiinta ca totul este bine in lumea mea si ca Dumnezeu, iubitor si bland, are grija de noi si ne deschide poarta catre un univers plin de miracole si sincronicitati 💖

Asa ca am iesit afara, in gradina, sa ma intalnesc cu Divinul din mine si din jur ☺️

Va urez o zi frumoasa!

Cu drag, Irina


3 comentarii:

Toma Tanțica spunea...

Eu te urmaresc cu mare drag și îți citesc chiar și vechile postări

Tandreţe spunea...

Weekend cu bucurii, Irina!
Suntem bucurii, roditoare de bucurii!🤗😘

Zuzu spunea...

Weekend frumos!