miercuri, noiembrie 03, 2021

Blogonoiembrie 2021 : ziua 2

 2 noiembrie 2021


 Buna dimineata!sa nu credeti ca am uitat de provocarea de noiembrie, nici gand :), doar ca o voi scrie a doua zi dimineata, fiindca la sfarsitul zilei nu am nici timp, nici dispozitie si nici liniste pentru scris. Ma bucur ca si Corina a raspuns acestei provocari, si poate se vor adauga si alte persoane. Azi suntem ispititi sa scriem mai mult pe facebook si/sau pe instagram, unde totul se desfasoara mult mai rapid, dar cred ca o incetinire a ritmului e foarte benefica pentru viata oricui.Si in aceasta saptamana chiar am nevoie sa incetinesc ritmul, sa ma odihnesc, inainte de a reintra in haosul care la noi se numeste an scolar si viata in pandemie.

Dimineata de ieri a fost minunat de cetoasa, imi pare rau ca nu am iesit sa fac niste fotografii, dar era prea placut sa-mi beau cafeluta in liniste, cu proiectele mele de tricotat.De fapt, cam asta am facut toata ziua - mi-am petrecut-o in casa, ascultand linistea sau ceva audio pe youtube, si tricotand. Mancare aveam, curatenia era facuta, copiii isi vad singuri de activitatile proprii, asa ca m-am relaxat si m-am bucurat de fire si de andrele, fara sa deschid stirile :)). Pe la 5 am baut un ceai, am savurat o felie de tort si m-am uitat la unul din filmele mele preferate : ,,Vacanta" , pe Netflix. E un film de Craciun, nu unul de toamna :), dar e un film amuzant,  romantic, cat despre cottage-ul englezesc - pur si simplu il adooor :).Atmosfera e atat de placuta!Si arata cat de primitor si confortabil poate fi un spatiu mic :).

                                                                                    sursa imaginilor aici
 
Sper ca ati avut si voi o zi placuta, si va invit sa va alaturati provocarii Blogonoiembrie 2021 :)
 
Cu drag, 
 
 

4 comentarii:

Pasi spre eucharisteo spunea...

Mulțumim pentru postările pline de frumos! Am acceptat și eu aceasta provocare. Zi plina de bine!

MNiko spunea...

Buna. Te-am descoperit odata cu provocarea acceptata de Corina, provocare la care raspund si eu cu da. Nu o sa-mi planific un anumit timp al zilei pentru scris, dar o sa scriu fie dimineata fie seara, in functie de cum am timp, cand ajung la calculator. Oricat de performant mi se pare telefonul, la un clik distanta de aproape orice, nu imi place sa tastez pe el, plus ca autocorectorul mai mult ma incurca decat ma ajuta. Pentru mine e mai placut sa scriu la calculator.
La fel ca pe Corina, o sa te urmaresc zilnic luna aceasta la provocare, o sa-ti trimit chiar si un mesaj. Intre timp mai citesc din urma. E placut si interesant blogul tau.

Zuzu spunea...

Ma bucur că ți-ai propus să scrii mai des. Și eu am făcut o pauză lungă și când frunzăresc blogul acum, parcă regret.

@irina_sweet_home spunea...

ma bucur ca participi, cu cat mai multi, cu atat mai vesel :).Nici eu nu scriu pe blog de pe telefon, mi-e imposibil, folosesc calculatorul, intotdeauna :).Mi-a placut ideea cu comentariul zilnic la postare, o preiau si eu :)