marți, noiembrie 09, 2021

Blogonoiembrie 2021, ziua 8

 8 noiembrie, luni

Lunea gospodinei fericite ( saptamana 45/52) 


 saptamana 45 : 8-14 noiembrie 2021

 

  ♥♥ Vremea ♥♥

Inca e destul de placut afara, chiar foarte cald spre sfarsitul saptamanii, n-au mai fost temperaturi sub zero grade nici noaptea. Au fost zile si cu soare, dar si cu ploaie.

 


 

♥♥ Cum a fost saptamana trecuta ♥♥ 

Saptamana trecuta a fost a doua si ultima de vacanta neasteptata , si am fost mai mult pe acasa. Treaba si iar treaba, ca asa e, cand esti acasa le vezi pe toate, si toate tebuie facute.

♥♥ Cartile de pe noptiera ♥♥

Nimic n-am citit, pur si simplu nu simt nevoia de informatie.Chiar am fost pana la libraria Eminescu intr-o zi, ca niciodata n-am simtit nevoia sa imi cumpar o carte.Cu siguranta va trece aceasta faza, la un moment dat :)). Sper :)).

♥♥ La tv ♥♥

Ma uit la Seinfield pe Netflix :). Si am vazut un fil foooarte dragut, tot pe Netflix :Dragoste la distanta. Un pic de comedie, un pic de love :)), simpatic si relaxant.
 


♥♥ De facut prin casa si prin gradina♥♥ 

 Prin casa - treburi de rutina, nu imi propun nimic special.Poate ordine in sertare ?

Prin curte -  ordine in curte, de plantat bulbi si gazon


♥♥ Ca sa ma relaxez, o sa ♥♥ 
 
 o sa tricotez, o sa scriu pe blog si o sa fac fotografii frumoase (sper :))  )

♥♥ Meniul de saptamana aceasta ♥♥

Post miercuri si vineri

Luni - bors de perisoare cu smantana, hummus cu carne, salata
Marti - chiftelute de pui cu piure de cartofi si muraturi
Miercuri - mancarica de fasole
Joi -spanac cu smantana si oua ochiuri
Vineri - ciorba de fasole, cartofi prajiti cu mamaliguta si usturoi
Sambata -supa de gaina, dovleac umplut cu carne
Duminica - la fel ca sambata

 ♥♥ Un citat inspirational, un verset din Biblie sau o cerere de rugaciune ♥♥ 

O bucatarie cu atmosfera placuta, calduroasa te invita sa te simti ca acasa :)

Va doresc o saptamana minunata si multumesc pentru vizita!

ti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol impartaseste-l si altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, te astept sa  vizitezi  si sa  apreciezi  pagina de Facebook si pe cea de Instagram a blogului.

 

3 comentarii:

  1. Cred ca niciodata nu reusesc sa stabilesc un meniu exact pentru o saptamană întreaga. Cel mult pentru 2-3 zile. Am planuri în general despre ce as dori să gatesc, dar copii au crescut si mai intra in ecuașie si ceea ce doresc ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu il fac asa, orientativ, dar nu e batut in cuie, mai schimb, daca e cazul.De obicei fac un fel principal agreat de toata lumea si in rest incerc sa am de toate in stoc, si fiecare isi mai gateste dupa preferinte.De ex. fetele sunt mari iubitoare de paste, dar eu f rar mananc, asa ca si le fac singure, daca au pofta.

      Ștergere
  2. Ce faine e ca reusesti sa faci meniul saptamanal. La mine meniul e pe inspiratie de moment si de timpul avut la dispozitie...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.