luni, noiembrie 08, 2021

Blogonoiembrie 2021, ziua 7

 7 noiembrie, duminica

 

eu ieri :)).

Bine, n-a plouat, si nici n-a fost foarte frig, dar a fost vreme inchisa, cu cer acoperit, si  m-am simtit lipsita de orice vlaga si de orice chef.

Fiind duminica, zi de odihna, am putut sa motai  linistita cam toata ziua, fara mustrari de constiinta :).

De luni iar la scoala, iar pe drumuri, iar nebuneala.

Dar sa lasam asta :)),  ma gandesc la dovleacul cumparat acum cateva zile, muscat de provence, soiul meu favorit, si cred ca o sa-l transform in supe, tarte si checuri de sezon, si neaparat o sa cumpar unul mai mic, sa-l fac umplut dupa reteta de aici.

Am si un cos mare de gutui, din care vreau sa fac gem zilele acestea, sper sa am timp.

Nu vreau sa-mi propun prea multe, sunt in modul slow luna aceasta :).

Spre seara ne-am uitat la un film fooaaarte dragut, desi putin cam trist :FINCH

Un film postapocaliptic, cu actorul meu preferat, Tom Hanks. 

Voi cum v-ati petrecut duminica?

 
Multumesc celor care participa la aceasta provocare :
 
 
 


7 comentarii:

Corina spunea...

Interesanta reteta de dovleac umplut... am sa caut si eu un dovleac sa o incerc.
O saptamana usoara!

MNiko spunea...

Nu am vazut filmul, dar actorul imi place si mie. Dupa ppoza pusa de tine pare un film bun.

Laura Frunza spunea...

Am iesit la un parc de dinozauri si apoi in faimosul Parc Sticlariei, apoi ne-am uitat la televizor, m-am uitat cu Eliza la un film de Craciun emotionant si Vlad la desene animate.

@irina_sweet_home spunea...

vai, nu stiam, bine ca mi-ai spus.Pisicile mele nu prea stau ziua in casa, mai mult noaptea vin, o sa fiu atenta.
spor la placinteala! :)

@irina_sweet_home spunea...

asa te admir ca faci atatea activitati si plimbari cu copiii, eu cu greu ma urnesc de acasa

@irina_sweet_home spunea...

da, a fost bunicel, tom hanks joaca super, ca de obicei

@irina_sweet_home spunea...

e bun daca iti place combinatia de carne cu dulce