vineri, iulie 05, 2024

Iulie, bine ai venit!Planuri si intentii de iulie


 

Iunie fost o luna destul de haotica, cu multe drumuri si diverse lucruri de rezolvat, fiind incheierea anului scolar. Mie drumurile si multe lucruri de rezolvat imi strica ziua, ma obosesc, ma consuma, si cand ajung acasa nu ma mai simt in stare de nimic.Imi place sa imi fac lucrurile in tihna, in liniste, fara sa ma grabesc, fara sa stau in trafic si in inghesuiala, fara sa am liste nesfarsite cu ,,de facut".Clar, Bucurestiul si o familie cu patru copii, si parinti /socri in varsta nu sunt premizele unei astfel de vieti :)), dar eu insist :)).

Imi doresc ca in iulie sa fiu mai mult pe acasa si sa nu mai fiu asa de imprastiata in toate partile. 

pinterest.com

 

DUMINICILE LUNII

 

7 ✝) Duminica a 2-a după Rusalii (a Sfinților români)

14 ✝) Duminica a 3-a după Rusalii (Despre grijile vieții)

21 ✝) ✝) Duminica a 4-a după Rusalii (Vindecarea slugii sutașului)

28 ✝) Duminica a 5-a după Rusalii (Vindecarea celor doi demonizați din ținutul Gadarei)

 


 CUVANTUL LUNII

planificare

 A întocmi un plan; a programa, a organiza și a conduce pe bază de plan; a organiza o activitate, întocmind planul după care să se desfășoare diferitele ei faze.

sinonime: chibzui organiza programa 
 

 
 
 INTENTIILE LUNII
 

♥ sa  fac o trecere in revista a primei jumatati din an, sa vad ce am realizat si ce nu am facut din ce mi-am
 propus la inceputul anului

♥ sa fac un plan concret pentru urmatoarele sase luni

♥ sa fiu riguroasa in ceea ce priveste obiectivele pe care mi le stabilesc


 
Marile calatorii incep cu pasi mici 
 

 PROVOCARILE LUNII

  • sa termin paturica granny stripes si sa ajung la zi cu paturica meteo 
  • sa nu incep alte proiecte crosetate tricotate, ci sa ma concentrez pe acestea doua
  • sa citesc zilnic
  • sa revin la obiceiul paginilor matinale
  • sa ma concentrez pe un singur lucru odata , sa nu mai fiu atat de imprastiata mental 
  • sa imi fac o rutina de miscare/sport si sa ma tin de ea 
  • sa imi fac un plan de curatenie saptamanala 
  • sa termin organizarea cartilor 
  • sa facem activitati in familie (citit, lucru de mana, jocuri)  
INIMA MEA CUNOASTE DRUMUL

 

  AFIRMATIILE  LUNII

pot sa realizez tot ceea ce imi propun

sunt puternica si capabila

cred in mine insumi

am control asupra alegerilor mele

sunt deschisa ca sa invat si sa cresc 
 
 
 Voi ce planuri aveti pentru luna iulie?


8 comentarii:

  1. Iertare pentru faptul că acest comentariu o să ți se pară exact ca nuca-n perete
    (pentru că nu are nicio legătură cu postarea).
    Mai demult am citit un comentariu de-al tău (lăsat pe un alt blog, cred ca pe "Floarea casei"), în care ai povestit sumar cum iți ingrijești călcâiele - că nu folosești o pilă sau piatră ponce, ci o perie.
    Și mereu m-am intrebat ce fel de perie și cum o folosești... :) O perie de unghii?
    Poate ai niște trucuri sau procedezi într-un mod corect din intuiție și tare m-aș bucura să aflu ceva nou pentru că eu mă străduiesc să-mi îngrijesc călcâiele, dar nu-mi prea iese, probabil că fac ceva greșit, dar nu știu ce ...
    Iți mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, Katy!nu am folosit nimic, niciodata, doar ma spal normal, cu o perie aspra.Am fost o singura data la pedichiura si dna de acolo nu a avut ce sa-mi faca, a zis ca pielea nu s-a ingrosat si nu e in exces tocmai fiindca nu am exfoliat-o niciodata.Mai folosesc ocazional crema de picioare cu lanolina, de la dm

      Ștergere
  2. Ce faina e postarea ta! As putea zice ca ai scris despre mine! Sa reusesti sa iti realizezi obiectivele. Doar o afirmatie as schimba-o: ”fac alegeri din iubire si ma bucur de ele” in loc de „am control asupra alegerilor mele”
    Un iulie minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Corina!voi pastra si afirmatia sugerata de tine.Deocamdata am nevoie de ceva control in viata mea

      Ștergere
  3. Așa cum spunea și Corina, și eu m-am regăsit în proporție de 80% în postarea ta. Mă lupt și eu cu ceea ce ai scris la Provocările lunii, în special cu a doua (am și eu mai multe proiecte începute și aș vrea să mă concentrez pe ele, înainte să încep altele noi) și a cincea provocare (sunt destul de împrăștiată). Nici exercițiile fizice nu am reușit să le introduc zilnic în program, deși îmi doresc asta.
    Domnul să ne ajute să punem începutul cel bun în toate în această lună! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ai un iulie asa cum iti doresti! Si pe mine ma obosesc drumurile și aglomerația, fata de Brașov aici sunt într-o vacanță mentală:))
    Planul meu pentru iulie este sa merg la plaja! ⛱

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.