joi, iulie 18, 2024

Va amintiti?



 Bine v-am regasit in aceasta zi fierbinte de joi!la noi sunt deja vreo 35 de grade , in crestere, e ultima zi cu 40 de grade, cica.De maine trecem la un suportabil 36  si chiar mai jos😁.Ma bucur ca sunt in concediu si nu trebuie sa ies din casa. Desi mie imi place caldura, si tolerez oarecum bine temperaturile mari, deja simt ca mi-am atins limita.Ieri au fost 41 de grade, si asa o tinem de vreo 2 saptamani.

Fiindca e seceta nu avem apa intre ora 1 si 3 ziua, asa ca n-am ce sa fac prin casa pana mai tarziu.In curte e parjol, prin gradina mai rezista cateva sfecle zdrumicate rau de caldura.Leandrii, plantele de aloe si catusii o duc minunat .In schimb muscatele rezista cu greu, infloresc ici-colo chinuit , arata cam jalnic.Prin octombrie-noiembrie abia vor fi din nou in elementul lor.

Gandindu-ma la inceputul blogosferei (istorie, taica 😁) si la blogurile care m-au inspirat si mi-au fost dragi,  de unul din ele mi-am amintit in mod special. Un blog suedez, despre o casuta adorabila si lucrurile minunate create de stapana ei  :MIAS LANDLIV.Isi aminteste cineva de el?

Din pacate autoarea l-a inchis cititorilor si nu mai poate fi accesat. Imi amintesc cu ce placere ii urmaream postarile incantatoare, pe cand stateam la ultimul etaj , la bloc, inconjurata de cenusiu , betoane si aglomeratie.Postarile ei ma purtau intr-o lume de vis, in care mi-ar fi placut sa traiesc si au fost intotdeauna o sursa de inspiratie pentru mine.

M-am gandit sa postez cateva poze salvate de pe blogul ei, sper sa va faca placere sa le vedeti, si sa va insenineze ziua.
























 
Cu drag,

Irina

21 de comentarii:

  1. Cald și la noi într-o comună din Galați.
    Ador paturile și față de perna făcute,prima data la tine am văzut și mi-au atras atenția.Nu am găsit nicăieri sa cumpăr !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar pe comanda , sa iti faca cineva, altfel nu gasesti.Cald rau peste tot!

      Ștergere
    2. Tantica, este în jur de 2000 lei o pătură “pătratele bunicii” de 160/200 cm… adică un salariu minim primit într-o lună, mai bine o faci singură urmărind tutoriale.
      Uite: https://studiokrisland.ro/prd/patura-adulti-verde-crosetata-manual-163-x-193-cm
      Succes și spor la treabă!

      Ștergere
    3. Eu nu cunosc acest blog, nu m-a atras în mod special tipul acesta de bloguri. Nici lucrul cu croșeta și firele multicolore nu mă încântă în mod deosebit. Pe la 20-25 de ani îmi plăcea stilul shabby chic, dar acum prefer stilul minimalist, sunt parcă suprasaturată de lucruri pe care nu mai am pe unde le depozita. Ce-i drept, am și primit în dar, în cursul anilor de maternitate, păturici de bebe croșetate ca în imagini, dar nici pe spătarul fotoliului nu îmi vine să le mai pun, deși nici să le donez nu îmi vine. Aș vrea să locuiesc într-o casă albă, cu pereți albi, mobilă albă, podele în nuanța lemnului, fără covoare, iar noi, toți cei care locuim acolo să purtăm doar haine albe, gri, sau crem/ bej, să ne odihnim vizual unii pe alții. Doar afară să vedem flori colorate și animale prietenoase și jucăușe de toate felurile, dar și în farfurii, sa servim alimente naturale de toate culorile. 😄

      Ștergere
    4. Andreea, asa de scumpe sunt paturicile?nu stiam. Dar e normal, e foarte multa munca la ele, plus materialul.
      Si eu prefer stilul minimalist, dar vorba aia, sunt prea sarac ca sa am putine lucruri :)).La mine e asa cum spui, pereti albi, mobila alba, n-am covoare, n-am perdele, dar casa e mica si suntem familie mare, oricat de minimalist ai fi, se aduna diverse.

      Ștergere
  2. O, Doamne cat frumos!
    Și la noi e căldură mare. Zi noapte transpiri continuu..
    Ploaie, ploaie unde ești?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa e, cred ca am dat jos niste kile la cata sauna am facut zilele astea

      Ștergere
  3. Foarte frumoase imaginile! Îmi place mult și partea de grădină, cu plante cultivate în lăzi. Ne dorim sa încercăm și noi anul viitor. Suntem în al doilea an de grădinărit și tot experimentam. Și la Tg Mureș este foarte cald, însă ieri s-a milostivit Dumnezeu și a trimis ploaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta,Maria!am avut si noi straturi inaltate, dar facute mai asa, pe modest, si nu au fost prea productive.Dar daca le faci ca la carte si investesti un pic, cred ca merita.Vezi la Gradinuca, sunt multe sfaturi utile : https://gradinuca.ro/.Ea tine si niste cursuri, din cate stiu.Aici , chiar daca ploua, nici nu se cunoaste, tot uscat e.Dar se mai curata aerul de praf

      Ștergere
  4. Ce poze minunate!
    Si la noi e cald dar eu m-am adaptat la căldură și nu resimt negativ temperaturile ridicate, ba chiar ma simt bine.
    În curte, surprinzător, plantele rezista. Noi avem probleme mari cu apa pe perioada verii asa ca trebuie să fac economie la apa, ud și eu plantele mai cu zgarcenie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luiza, ce bine ca rezisti la asa temperaturi.Si noi avem probleme cu apa, asta mi se pare greu, sa nu ai apa

      Ștergere
  5. Cat de frumoase sunt pozele. Datorita culorilor calde, casuta este foarte primitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi amintesc blogul si dupa straturile inalte dar mai ales dupa patratelele de la paturici. Minunat!
    Si la mine e foarte cald. Miercuri a fost cu furtuna si electricitate oprita iar ieri si azi umezeala imi cam da de furca. Dar e iulie...
    O vara linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar ce a trecut vremea oricum.. Mai ieri ne anunțai pe blog, de noua membra a familiei tale și.. Iată ca a făcut deja 7 ani! Sa fiți sănătoși și binecuvântați cu toții!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.