miercuri, august 21, 2024

Am simtit nevoia...

 


 

 ...de o schimbare . Dupa aproape 20 de ani de ,,Dulce Casa" m-am hotarat sa schimb numele blogului in ,,Pagini Matinale". Simt ca ,,Dulce Casa" nu ma mai reprezinta, desi face parte din mine, de aceea nu vreau sa renunt la blog si sa incep altul nou. Va fi, tot aici, un nou inceput, si sper sa ramaneti in continuare cu mine :).

De ce ,,Pagini Matinale"? Am aflat de obiceiul paginilor matinale sau ,, morning pages" acum multi ani, in 2017, dintr-o carte scrisa de Julia Cameron. Dimineata, cand te scoli, iei un caiet, si scrii exact trei pagini cu absolut tot ce iti trece prin minte la ora aceea, fara sa cenzurezi sau sa cauti vreo forma artistica de exprimare.Acest obicei ajuta la clarificarea gandurilor, la stabilirea prioritatilor, la eliberarea emotiilor. 

Imi doresc ca blogul meu sa fie acel loc in care impartasesc ganduri si momente ale zilei, in mod real, natural, neregizat. N-am idee in ce directie o vor lua paginile mele, despre ce voi scrie, ce voi posta, de aceea vor fi ,,Pagini matinale".

Simt ca trec intr-o alta etapa a vietii, in care unele lucruri, care erau importante pentru mine alta data, astazi nu mai sunt. Copiii au crescut si incep fiecare sa mearga pe drumul lor, mai mult sau mai putin :). Dinamica familiei si relatiile noastre s-au schimbat.Alte lucruri au devenit prioritare, altele trec pe planul doi.

Invat lucruri noi si las in urma altele, care m-au bucurat si m-au ajutat la un moment dat.

Incep un nou drum in profesie, drum care cred ca mi se potriveste mai bine.

Modul meu de a gandi e diferit fata de acum niste ani, privesc altfel multe aspecte ale vietii si sunt mult mai flexibila fata de cum eram alta data.

Nu ma mai deranjeaza daca nu fac lucrurile perfect, daca le mai aman sau chiar daca nu le fac deloc.Sunt aceeasi eu si totusi alta, care invat zi de zi, si ma schimb, ramanand totusi aceeasi.

Asa ca  o sa fiu in continuare aici, cu gandurile , planurile si momentele vietii mele,  cautand putin frumos si bucurie in fiecare zi obisnuita a vietii.

Se apropie toamna, anotimpul meu preferat, care ne invata ca schimbarea poate fi frumoasa si ca face parte din viata.Si eu invat de la ea, sa ma schimb si sa mai cresc in fiecare zi.

Va multumesc, cu drag, ca ramaneti alaturi de mine !


20 de comentarii:

  1. Sănătate, spor în toate, mulțumire de sine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma regasesc in fiecare rand scris aici..... dar nu as fi putut sa redau atat de bine acest lucru..... multumesc si mult succes! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu doar că blogul tau rămâne preferatul meu de la începuturile lui ci mai mult decât atât, aici e colțișorul in care primesc bobârnace de creștere a entuziasmului față de lucrurile simple .Abia aștept noua abordare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, multumesc!niste infuzie de entuziasm imi trebuie si mie acum :))

      Ștergere
  4. Felicitări și mult spor, inspirație în tot ceea ce faci! Te citesc cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări și indiferent ce nume dai blogul tot va rămâne unul de suflet și de răsfoit dimineața!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos logo. Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos! Abia astept sa citesc „pagini matinale” cu acelasi drag cu care citeam „Dulce casa”.
    Succes in toate!
    O toamna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca nu renunti si transformi placut locul virtual. Pentru mine continutul blogului tau a fost sursa principala de inspiratie pentru multe lucruri. Pentru multe texte si activitati. Stiu ca urmeaza o luna agitata, sper sa iti gasesti momente sa ne scrii despre emotii si alte activitati. Nu imi vine sa cred de cati ani te citesc, dar ce e mai interesant este ca si viata mea de cand am inceput sa te citesc a luat o alta traiectorie si de cand te cunosc viata mea s-a schimbat foarte mult. Multumesc si sunt recunoscatoare ca ai alocat timp pentru a impartasi si pune in pagina frumos anumite informatii. De la suflet la suflete. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, multumesc si eu!te imbratisez si iti doresc multa sanatate, si liniste sufleteasca!

      Ștergere
  9. Mult succes în tot ceea ce faci, dragă Irina! Te voi citi cu mare drag. Mie nu mi s-ar potrivi deloc această abordare, a unor „pagini matinale”. Mai degrabă „pagini la ceas de seară”. :))) Dar, după experiența anului trecut în care am scris o postare în fiecare zi (Blog365) și știu că au fost unele zile în care am tras de mine, doar pentru a duce acea provocare până la bun sfârșit, nu m-aș mai înhăma la așa ceva. De abia dacă reușesc să mă țin de postarea mea săptămânală „Jurnalul unei femei simple”.
    Mă bucur pentru toate schimbările din viața ta și pentru entuziasmul și liniștea cu care le primești. Să-ți ajute Dumnezeu în toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, eu sunt o matinala :)), imi place sa ma culc si sa ma scol devreme :).Cu siguranta nu o sa scriu zilnic, nici macar nu pot spune ca o sa scriu mai des, dar, ca idee, nu ma mai simt asa de orientata spre casa.Cred ca mi-ar prinde bine sa ies mai des, desi acasa la mine e locul meu preferat si nu-mi place sa plec nicaieri mai mult de 3-4 zile.Multumesc ca ma vizitezi, te imbratisez cu drag si iti urez sanatate!

      Ștergere
  10. Mult succes, suna foarte bine noul titlu, astept postarile cu interes!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.